12 000 Fluitpijltjes

fransjew

Registered User
Geachte Freaks bij elkaar,
Ik wou jullie mijn video laten zien van 12 000 fluitpijltjes, Ik weet dat er veel mensen zijn die het wel vet vinden om zo'n rekje te maken maar niet precies weten hoe het moet.
Nu wil ik niet zeggen dat dit de enige juiste manier is, maar het is een voorbeeld van hoe het kan.
Ik hoop dat jullie wat aan deze tutorial hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=SgdaAvVj3L0&feature=g-all-lik&context=G22c2264FAAAAAAAABAA

Vriendelijke groeten
Fransjew

Hou mijn youtube kanaal in de gaten voor de filmpjes van dit jaar.
20 000 en fluitpijltjes, en nog een paar doorlont projectjes.
Groene duimpjes op youtube zijn altijd welkom :D

Laatst bewerkt door een moderator:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik zie 2 van deze topics, is dat de bedoeling of mag er 1 weg?

Ziet er wel erg imposant uit zo op dat filmpjes zeg. Maar wel levensgevaarlijk naar mijn idee.

Maxk666

Registered User
Wel vet resultaat, maar kost het niet ontzettend veel tijd of te maken? het maken van projectjes is leuk, maar dit lijkt me echt een k*twerk om in elkaar te zetten :tounge:

Galaxis

Registered User
Gast , wat een tijd zit hierin zeg , en ook aardig wat geld om aan 12000 pijltjes te komen. Ik moet zeggen dat het filmpje , vooral als je pijltjes de lucht in gaan toch wel erg chaotisch is , ik vind het toch een tikkeletje gevaarlijk. Die dingen gaan echt letterlijk ale kanten op.

DioR

Registered User
Het ziet er niet echt veilig uit.
Een vuurwerkbril is niet overbodig, en dan ook voor je toeschouwers...

magnolia

Registered User
hmmm ik was dit ook van plan om it te doen .
maar ik denk dat het toch verstandiger is om dit plan te laten varen .
want als je dit wilt doen heb je wel veel ruimte nodig wat ik niet heb .
nee echt niemand word hier vrolijk van .
maar goed het blijft wel spectaculair :smiling:

Girandola

Registered User
Ja, opzich ziet het er mooi uit, maar het kan wel gevaarlijk zijn, zeker op de kleinere ruimtes. Let wel op dat Taskforce dit ook zit als bommen(toch?).

Bovenaan