11 Vakantie filmpjes Spanje

Snokkie

Registered User
Re: Vakantie filmpjes Spanje

Geweldig dit. Vuurwerk als bron van plezier voor de jeugd, dat het een voorbeeld mag wezen voor velen.

Rob dank je wel voor het delen van jullie vakantiefilmpjes. Ik ben erg benieuwd naar de overige...vuurwerk...filmpjes ;)

Tim....Tim....wordt eens wakker we gaan nog even buiten spelen met een paar zakken borrachos ;)

svnJJ

Registered User

Wat geweldig om te zien rob!

heel erg leuk!! nu begrijp ik ook wel een beetje waarom ze allemaal zo gek zijn op vuurwerk daar!

Erg leuk ook dat je zoontjes mee mochten doen!

Ik wacht met smart op de volgende filmpjes..

Bedankt alvast!

RNBakker

Registered User

De volgende film is de laatste van de vuurwerkclub “La Penya el Coet” in Burjassot. Het is de volwassenen Corda. Al is dit wel een “rustige” variant. Tijdens deze corda wordt geen gezichtsbescherming gebruikt. Dit is volgens de uitvoerders bij deze variant niet nodig. Drie dagen later zou de “echte” corda zijn waarbij nog veel meer borrachos ingezet worden.
Voor mij was deze corda heftig genoeg, de laatste paar minuten heb ik zelfs buiten het corda hok gefilmd. Het evenement duurde ongeveer 40 minuten. Heb twee versies op vimeo gezet, één van 6 en één van 18 minuten.

6 minuten

18 minuten

Laatst bewerkt door een moderator:

RNBakker

Registered User

Doe er gelijk nog maar een mascleta nocturna achteraan. Deze is geschoten door Pirofantasia het bedrijf van Carlos Caballer.

Laatst bewerkt door een moderator:

tukker1978

Registered User

Super filmpjes Rob bedankt voor het delen:nuts: ik zag idd ook ineens die 2 bandieten ertussen staan gooien haha mooi man.
Zulke mooie vakantie,s hadden wij vroeger niet.

Groeten Chris.

Vavoom

Registered User

Heb de filmpjes met groot genoegen bekeken.
Dit blijft mooi om te zien.
Thanks, Robje!

En inderdaad, na een eerste kennismaking kom je er vaak niet meer weg. :smile1:

shadow13

Registered User

Geweldig leuke films Rob:nuts: Hartelijk dank daarvoor.
Ik kan me wel voorstellen dat je buiten het hok bent gaan staan.Ik vind het er aardig heftig aan toe gaan en dan is dit de rustige variant:wacko:
Hoe is het mogelijk dat hier geen ongelukken mee gebeuren als je geen gezichtsbescherming hebt?

shinji

Moderator
Medewerker

Robbie, Robbie, Robbie, man wat geniet ik van die films, zo mooi dat die helden van jou lekker meedoen. Ik zou zo die kooi van de Corda in willen springen, wat een genot

donmul627

Registered User

filmpje 3 lijkt me mooi om bij te zijn, maar de schaal van gewond raken zie ik toch als een 7 (1-10)

RNBakker

Registered User
Is alweer te lang geleden, hierbij de volgende film.

Een mascleta in Aldaia is altijd heftig. Er wordt twee dagen achter elkaar een mascleta geschoten. De eerste dag is de mascleta groot (met o.a 500 salutes in de finale) de tweede dag is de mascleta minimaal dubbel zo groot. Deze show staat over een lang stuk opgebouwd, in het midden is een stuk afgezet waardoor de hele mascleta van dichtbij filmen niet mogelijk is. Behalve als je voor een keer de mogelijkheid van de lokale politie krijgt om langs het afgezette stuk te rennen. Dus als je het beeld soms wat ziet bewegen dan weet je wat er aan de hand was.

Hierbij de film van de eerste dag in Aldaia:

http://www.vimeo.com/6816813

Mats

Registered User
Echt prachtige films Rob, heb er lekker van zitten genieten!
Jij ook wel daar in Spanje denk ik:blink1:

RNBakker

Registered User
De tweede mascleta in Aldaia is dubbel zo groot als de eerste. Een dubbele terremoto en zeker 1000 salutes in de finale. Deze keer geen permissie om langs de mascleta te lopen, dus gefilmd van een vaste plek. Deze mascleta is ook gefilmd door Xavi en staat al ergens online hier op FPM. Alleen is deze van de andere kant gefilmd waardoor je weer heel andere dingen ziet. Zet vooral na de salutes de film niet uit, er komt nog een mooi stukje Spaanse beleving achteraan.

http://www.vimeo.com/6817159

Doe er gelijk ook een show bij van Vincente Caballer in Els Poblets. We reden het dorp in en dachten dat wordt een kleine show. Want wie verwacht er nu een dikke show in een heel klein dorpje. Samen met een honderdtal inwoners hebben we de show bekeken en we hebben erg genoten. Veel mooie bommen alleen de steppers ontbraken.

http://www.vimeo.com/6817806

Roeland FPM

FPM Filmer
Hele gave films Rob, toevallig zocht ik net even de Mascleta Infantil op op YouTube en tot mijn verbazing stond er een film van online! Jou zien we bij 0,40sec. nog voorbij komen met de camera, hieronder het filmpje:

Thanks for sharing!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb net even de mascleta Aldaia 2 gekeken en die is echt BRUUT!
Whoeoeoeo

Bovenaan