104 sh poisonous spider (broekhoff) 100sh snow (beko) big cake 1000 sh (hardix)

Wizz

Registered User
Re: 104 sh spider poisnous(broekhoff) 100sh snow (beko) big cake 1000 sh (hardix)

poisonous spider afgelopen jaar in actie gezien, moet zeggen dat ik erg onder de indruk was.

enorm veel geweld in het blok, t weegt ook rond de 36 kilo.
In mijn ogen de beste poisonous spider samen met weco.

THE SHARE-MAN

Registered User
Re: 104 sh spider poisnous(broekhoff) 100sh snow (beko) big cake 1000 sh (hardix)

ik denk niet dat er handelaren zijn die direct bij broekhoff kunne kopen dus ja men zal toch via een andere groothandel het inkopen en dan praten we niet over 78 euro inkoop lol

Rasco

Registered User

Lidu Rullezzz zei:
1000 schots blok is een 0.8" ... komen fluiters,gekleurde ballen etc uit !

200 euro is veel en veels te veel !..100 - 125 euro is een mooie prijs.

Dit gaat niet over de Happy Flower :p De Happy Flower 1000s is 0.5 inch, dit hardix blok is een blok van 0,8 inch.

Lidu Rullezzz

Registered User

Rasco zei:
Dit gaat niet over de Happy Flower :p De Happy Flower 1000s is 0.5 inch, dit hardix blok is een blok van 0,8 inch.

dan nog;)...happy flower is ook aardig wat goedkoper als 125 euro;)

Mokum-pyro

Registered User

en weet iemand wat over het blokje "snow" ? effecten, gewicht enz enz

Feuerwerk

Registered User

Het blokje snow dat is een strobe effect blokje de rest ervan zou ik moeten opzoeken maar is de moeite waard als je hem voor 60/70 euro kan krijgen..

Mokum-pyro

Registered User

Hoi

Strobe is toch zegmaar een soort van knipperlichtjes effect, dat steeds naar beneden zakt? en heeft dit blokje dan maar 1 kleur? en is hij die 110 waard...

sorry dat ik zoveel vragen stel hoor... maar we willen dit jaar mooie dingen voor een goede prijs... en niet dat t allemaal weer teleurstelt!

groete

trixx

Registered User

Mokum-pyro zei:
sorry dat ik zoveel vragen stel hoor... maar we willen dit jaar mooie dingen voor een goede prijs... en niet dat t allemaal weer teleurstelt!
groete

Dit forum is er om vragen te stellen over vuurwerk, en om informatie op te doen!

SReFLEctioN

Registered User

Mokum-pyro zei:
Hoi

Strobe is toch zegmaar een soort van knipperlichtjes effect, dat steeds naar beneden zakt? en heeft dit blokje dan maar 1 kleur? en is hij die 110 waard...

groete

Zowiezo zullen zulke blokken nooit teleurstellen, alleen heb ik voor mezelf af en toe wel het id moest ik daar nou zoveel voor betalen. Ik denk wel dat je aan dit blok een special ding hebt, omdat ik het zelf vij weinig geschoten zie worden.

Mokum-pyro

Registered User

trixx zei:
Dit forum is er om vragen te stellen over vuurwerk, en om informatie op te doen!
ja, weet ik maar was meer voor de opvliegerige typjes op dit forum...

Feuerwerk

Registered User

Vind hem persoonlijk te duur voor de prijs maargoed is een mooi blokje.

Witte strobes dus dat zijn die flikker-boeketten net als uit een zink 915 komen uiteraard zijn deze een stuk kleiner

Mokum-pyro

Registered User

Hoi

Vult het snow blokje wel een grooot deel van de lucht met van die blinkers? en is de snelheid lekker? :p

groete

Bovenaan