100s split silver palm tree

niels

Registered User
heeft iemand misschien wat meer informatie over dit blok kon er op de site niet veel over vinden.
kwa uitwerking weet ik het wel.
maar zou graag een paar reacties willen van mensen die ermee bekend zijn
en ik zou willen weten of ik dit blok moet verstevigen bij het afsteken

het gaat hier om een 30mm blok

alvast bedankt.

djara

Registered User
een blok zou ik zowiezo verstevigen. kijk voor tips bij de fotodatabase van fpm en dan binnenlandse shows. daar zie je veel prof blokken die verstevigd zijn voor een show.

het zou ook handig zijn als je een foto kan laten zien. als je dat niet wilt beschrijf het blok anders even.

hoe ziet het eruit, merk, importeur enz

niels

Registered User
prima , bedankt voor al jullie reacties

ik krijg hem zondag dan zal ik der foto's van maken en kan ik ook wat meer info over geven , gewicht en artkl nr enzo

groet'n

Freddy

Registered User
Dit lijkt me een zeer mooi blok, aangezien er 100 shots silver palm tree word geschoten. vergeet niet te filmen en het hier met ons te delen(win)

joepiedepoepie

Registered User
Zilveren kogels die in een aardig rap tempo worden gelanceerd, heeft wat weg van een crosette , eigenlijk staat het al in de naam ,SPLIT, zilveren lichtkogels die zich in meerdere opsplitsen, verwacht geen harde dreunen van dit blok. Maar echt de moeite waard hoor;)

Laatst bewerkt door een moderator:

niels

Registered User
hij was geweldig , een echte aanrader , grote silverstaarten die met een aardige knal in 4 zilveren staarten worden verdeeld.
vooral de finale was mooi.

niels

Registered User
harstikke bedankt rob(camerman) , t was een mooi feestje weer
alleen jammer van die bagger kwaliteit

groet'n niels

Bovenaan