1000 schots 1''

fireworkaddict

Registered User
63 Kilogram kan best kloppen denk ik.
Had afgelopen jaar een 100 schots 2". Die had een brutogewicht van 23kg.
Dus een 1000 schots 1" kan gemakkelijk een brutogewicht van 63kg. hebben lijkt me;)

looneytunie

Registered User
heino;90619[img zei:

ik zie op het etiket staan "shoots flaming balls" de rest kan ik neit lezen (spinny) maar misschien gewoon een grote thunderboy pot ofzo?
misschien wel een grote ballenschieter (tong)

maar ziet er wel ERG bruut uit moet ik zeggen. veel plezier ermee (radar)

Ollie

Registered User
Ik kan scheef kijken maar is dat blok niet wat klein voor 1000 buisjes van 1 inch? Puur gebaseerd op de foto in vergelijking met andere blokken van dat kaliber. Het zouden dan 10 x 100 shots blok moeten zijn en lijkt mij dat dat wat meer plek in beslag neemt?!?!

Laatst bewerkt:

happy4ever

Registered User
ff een opmerking, de eerste foto die ik zag was de gevarenediket weggesneden (je kon de kg. aanduiding niet goed zien), even later zie ik een foto, waar dit niet het geval was, vind het allemaal wazig

tommy-gun

Registered User
Ik kan scheef kijken maar is dat blok niet wat klein voor 1000 buisjes van 1 inch? Puur gebaseerd op de foto in vergelijking met andere blokken van dat kaliber. Het zouden dan 10 x 100 shots blok moeten zijn en lijkt mij dat dat wat meer plek in beslag neemt?!?!

Daar had ik ook al naar gekeken.
Het is idd een 100 schots blok. 40 X 25
De afmetingen kloppen dan ook.
40 X 2.5 = 100 cm blijft er 10 cm over voor de wanddikte van mortier 1,25 mm
Lijkt mij vrij dunne wanddikte, maar ja het kan dus wel.

heino

Registered User
het was op zich een leuke doos het was een flowerbed met af en toe gigantische dreunen erdoor voor een keer was ie leuk maar dit jaar niet weer daar is ie te duur voor vin ik zelf ik heb een filmpje gamaakt als ik weet hoe ik die kan posten hoor ik het graag zodat ik hem kan laten zien

ramon&marijke

Registered User
Qua gewicht zijn er onbetwist zwaardere blokken in omloop dan deze, zo heeft hardix een variant die 70kg weegt, en een variatie heeft van 0,8-3.0" in de 334S uitvoering.

Ben benieuwd wanneer je de film gaat uploaden Heino, gaat dat nog dit jaar worden of..........................?

Bovenaan