Haha. De buurt zal wel genoten hebben.
M Mr_Mascleta Registered User 2 januari 2014 #23 Tony zei: In 1 woord geweldig! Klik om te vergroten... Daar sluit ik me bij aan. ik vind die kerk op de achtergrond wel wat hebben, mooier dan een open vlakte heeft iets majestueus.
Tony zei: In 1 woord geweldig! Klik om te vergroten... Daar sluit ik me bij aan. ik vind die kerk op de achtergrond wel wat hebben, mooier dan een open vlakte heeft iets majestueus.
SKULANG Registered User 2 januari 2014 #27 Mooi ook dat je de eerste klokslag hoort dat het 10uur wordt! Toen gingen we los!
P pyro_t Registered User 4 januari 2014 #29 is toch altijd vet om te zien zo'n knalshow. Helaas zelf geen budget om zo'n show te doen anders wist ik het wel.
is toch altijd vet om te zien zo'n knalshow. Helaas zelf geen budget om zo'n show te doen anders wist ik het wel.
T tukker1978 Registered User 5 januari 2014 #34 Super gedaan met mooie producten, echte liefhebbers aan het werk!
Danny1900 Registered User 5 januari 2014 #35 Mede mogelijk gemaakt door.. :hehe!: Bedankt voor alle mooie reacties!!! Zijn nu alweer begonnen met sparen voor volgend jaar, dus dan komt er hoe dan ook weer een mooi filmpje.. Laatst bewerkt: 5 januari 2014
Mede mogelijk gemaakt door.. :hehe!: Bedankt voor alle mooie reacties!!! Zijn nu alweer begonnen met sparen voor volgend jaar, dus dan komt er hoe dan ook weer een mooi filmpje..
T thunderboy Registered User 5 januari 2014 #36 Kikke, kan er niet meer over zeggen hahaha. 1 vd beste die ik hier gezien heb de afgelopen jaren, netjes gedaan mannen!
Kikke, kan er niet meer over zeggen hahaha. 1 vd beste die ik hier gezien heb de afgelopen jaren, netjes gedaan mannen!
V vincer Registered User 5 januari 2014 #38 Lekker bezig heren, dit smaakt naar meer! Bedankt voor het delen!
L lems63 Registered User 5 januari 2014 #39 :surprised::surprised::surprised::surprised: Zoooo!! das pas tering herrie.
D dehunt Registered User 6 januari 2014 #40 Zekers weer flink gaan sparen maat! Dit jaar gaan we nog dikker. We doen dit al een paar jaar en er komen steeds meer bezoekers, geweldig om te zien dat het vuurwerk flink leeft in Kattuk! Groet vanuit een heerlijk warm Porto Rico.
Zekers weer flink gaan sparen maat! Dit jaar gaan we nog dikker. We doen dit al een paar jaar en er komen steeds meer bezoekers, geweldig om te zien dat het vuurwerk flink leeft in Kattuk! Groet vanuit een heerlijk warm Porto Rico.