10 jaar Freakpyromaniacs / De Mega Quiz!

Tony

Administrator
Medewerker
Er is een nieuwe nummer 1 ( momenteel)

wizard3003 81%
Biertje 77%
Pyro-rola 77%
Kobajo 77%

Wizard3003 en Mortier18 worden beide uit de wedstrijd gehaald!

Geen reacties of opmerkingen hierover in deze thread AUB!

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
:)
Tsja, had maar 20 minuten natuurlijk, en dan vul je eerst alles uit je hoofd in, en ga je daarna zoeken.
20 minuten is gewoon te weinig, en dat maakt het ook een goede quiz. Snel internet is echt vereist bij deze quiz!
Na 5 minuten kwam m'n vrouw allerlei dingen aan me vragen. Dat werkt ook niet.

Maar ja, nu ben ik in blije afwachting van een portie billenkoek door Toon! Yeah, Baby!

Heartworm, Dior en Gietjo! Potverdikkeme! Kom maar ff over de knie. Dit is niet goed jongens :(

Booomy

Registered User
Zo gedaan had maar 59 %. In het begin denk je van ohh 20 min dat is lang zat en uiteindelijk is het toch te kort. Thnx anyway voor het mogelijk maken van de quiz. Altijd erg leuk om er aan mee te doen.

Souflakie

Registered User
Tjezus wat was dat stressen zeg. Echt hopeloos en een magere score. Had gehoopt toch de 50% te halen maar zelfs dat is niet gelukt met 45%. Succes mannen want met een score van in de 80% ga je volgens mij echt meedoen voor de hoofdprijs.

michaelmjans

Registered User
ik ga er zo maar eens goed voor zitten, muziekje erbij en eens kijken hoe ver ik kom :p

leuk dat de prijzen dit keer wat ''eerlijker'' verdeelt zijn zo maken meer mensen kans op een prijs, nou maar hopen dat ik ook een keer in de prijzen val

DioR

Registered User
En Toon... Worden er misschien nog meer mensen uit de wedstrijd gehaald zodat ik weer een beetje in de top 5 terecht kom... ;)

Tony

Administrator
Medewerker
En Toon... Worden er misschien nog meer mensen uit de wedstrijd gehaald zodat ik weer een beetje in de top 5 terecht kom... ;)

Die kans zit er best in maar jij had als meubilair van FPM gewoon beter je best moeten doen.

GMP82

Zilveren Member
huh?! maar 59%? en ik ging als een trein?!!!

heb je em zelf wel goed ingevuld tony? :-D

edit:
*zucht, ik denk dat ik in een aantal instinkers gestonken ben.... er schoot me net al 1 tebinnen*

Laatst bewerkt:

deamonchild

Registered User
Verschrikkelijke leuke/moeilijke quiz , ik lees toch al sinds 5 of 6 jaartjes hier in stilte de site door en dacht wel dat ik wat wist maarja met 59% schaam ik me toch wel een beetje :(

Tony mocht je nog slachtoffers nodig hebben voor over de knie ik meld me aan :p

Rest mij nog een dankwoord uit te spreken voor de mensen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt !! Sublieme prijzen ook van FPM :)

DANK DANK DANK !!

Sweet Laker

Registered User
Waanzinnige actie, degene die één van deze prijzen wint mag zich gelukkig prijzen! Super dat jullie wederom zo'n mooie actie weten hebben te regelen mannen!

Mochtor

Registered User
68% valt me toch vies tegen, ben zo druk met zoeken en een aantal wist ik toch echt zeker.
Heb deze genoteerd en volgens mij kom ik dan hoger uit, maar ach. We hebben het weer geprobeerd.

painkiller

Registered User
Ik ook maar 63%... Pff, dacht echt dat ik het er goed vanaf had gebracht.
Heb wel genoten, lekker stressen achter de flaptop met 20 tabbladen open!

Bedankt en winnaars veel plezier van de schitterende prijzen!

nero

Registered User
Kom ik aan met me 31%.... Helft niet ingevuld en vol in de instinkers gelopen... :S
Leuke Quiz, schaam me wel voor me resultaat als regelmatig bezoeker en toch behoorlijke freak zijnde..

Moge de beste winnen en genieten van de mooie prijzen die weggegeven worden!

Bovenaan