1 januari: Hoe voelen jullie je nu?

Hoe voelen jullie je nu?

• Breek mij de bek niet open! Depressief.

Stemmen: 6 5,2%
  • Erg jammer dat het weer over is. Maar het was wel top!

Stemmen: 57 49,6%
  • Mix van allerlei emoties.

Stemmen: 19 16,5%
  • Ik voel mij goed en bevredigd!

Stemmen: 31 27,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 2 1,7%

• Total voters
    115
Status
Niet open voor verdere reacties.

britain

Registered User
Ik zou het vet vinden als jullie je keuze motiveren! :happy:

Ik heb zelf gestemd op: Ik voel mij goed en bevredigd!

Ik heb het super gehad gisteren. Heerlijk weer, al het vuurwerk deed het prima! Geen tegenvallers. Nu lekker filmpjes aan het uploaden.

Ja, ik ben zeer bevredigd! Op naar volgend jaar!!

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Ik heb ook gestemd op: Voel mij goed en bevredigd. Was een super avond. Had 3 pallet project die allemaal goed uitpakten. Stuk voor stuk goede cakes waar ik erg blij mee was. Ook de Big Momma, Cruel Traction waren toppers!! Toen het laatste project afgelopen was met als finale 8x de Hoogmoed sprong ik in de lucht van blijdschap. Wat een top avond!!

Zit nu lkkr op het bankje voor me zelf op te schrijven wat nu de toppers waren die ik eventueel volgend jaar weer in de collectie wil hebben. Inmiddels is het verlanglijstje ook weer leeg gemaakt en zet ik daar al spullen waar ik goede verhalen van hoor op FPM!!
Dus al weer druk bezig met volgend jaar.

Maar oh oh oh wat was het genieten gisteren :)

Jumpy Wizard

Registered User
Mix van allerlei emoties.

Het was gisteren een geweldige en spannende dag. Overdag lekker afgestoken ondanks de politie en 's avonds nog mijn overige Thunderking de lucht in geschoten.
Om 12 uur knallen en alles ging perfect. Ik had dus ook kunnen zeggen goed en bevredigd en dat ben ik ook, maar toen ik vanochtend wakker werd en alles stil was, toen had ik toch wel even een sad momentje :(

Richardus

Registered User
Ik vind het altijd zo snel gaan met die siercakes...dat vind ik erg jammer maar het plezier was er niet minder om. Ik vond die 8 uurtjes sowieso erg snel gaan, helemaal van 00-02u. Ik heb een zeer succesvolle viering gehad, met geweldig vuurwerk van alle soorten en maten dus ik voel me hartstikke goed en tevreden.

sprinkhaan

Registered User
Goed en bevredigd. Veel complimenten gehad van de mensen waar ik was maar helemaal lekker was dat zelfs een hele groep buren langs kwamen om te vertellen dat het fantatisch was. Daar word je blij van!

Vuurwerk023

Registered User
Ik vind het erg jammer dat het weer over is maar vond het wederom een top jaarwisseling! Een goede voornemen van mij is dit jaar veel shows bezoeken en filmen zodat ik het hele jaar in het vuurwerk zit.
Verder ben ik februari jarig en kan ik daar ook naar uitkijken, 18 jaartjes oud dan!

Robin84

Registered User
'Erg jammer dat het over is, maar het was wel top!'

Het was zo voorbij door die nieuwe regelgeving. Normaal stond ik vanaf 's ochtends tot ' s nachts buiten. Daarom jammer dat het alweer voorbij is.

Echter...

Ik heb nu ook zo'n beetje de hele tijd buiten gestaan, geprobeerd eruit te halen wat erin zat en voor mijn doen een flinke show weg mogen geven aan de straat. Dat was echt top!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
Goed en bevredigd. Vuurwerk ging allemaal uitstekend, leuke reacties van de mensen, het weer was uitstekend, gezelligheid in de straat, kortom... een absolute TOP-avond!

pyro_t

Registered User
erg jammer dat het weer voorbij is, maar wel top.

Je leeft er het hele jaar naar toe en als het dan zover is, is het ook zo voorbij.
Gelukkig goed weer gehad en alle doorlont boxen gingen zoals geplant dus wat dat betreft hoor je mij absoluut niet klagen.

Volgende hoogtepunt wordt de nieuwe auto (peugeot 208 GTi 30th) die in week 3 bij de dealer zou aankomen.

En het aftellen naar volgend jaar is alweer begonnen.

ThunderBall

Registered User
Erg jammer dat het weer over is. Maar het was wel top!

De doorlontbox was top:lub:, verder hadden we bewust niet veel ander vuurwerk, wat klein spul en een meterpakketje, toen het klaar was hebben we met z'n 3en besloten dat we aankomend jaar toch weer als van ouds los gaan, het bleek toch te kort en te saai!:hehe!:

GMP82

Zilveren Member
Goed en bevredigd; ik kan er weer even tegenaan! (Zelfs tegen overkill aan..)

(ok, klein dipje, 27 t/m 30 dec hondsberoerd, zwaar verkouden, koorts, etc)
Vuurwerk afhalen was een EITJE dit jaar. Nergens lang hoeven wachten en alles KLOPTE in 1x!
Op 31e op tijd zodanig opgeknapt dat ik toch de hele avond buiten heb kunnen staan.
Fantastisch stookweer gehad. Al mijn projectjes (topic volgt) hebben goed uitgepakt.
Leuke mensen om me heen gehad.

Wat wil een mens nog meer?
ok, zou graag van m'n zware rokershoest - terwijl ik nog nooit gerookt heb - af willen en weer wat meer energie willen hebben, maar dat komt wel weer!

Laatst bewerkt:

Voorb

Registered User
Gekozen een mix van allerlei emoties.

Het was een goed oudjaarsavondje, top vuurwerk en gezellige mensen om mij heen. Maar nu het januari is heb ik wel een gevoel van Bleh. Het is zo'n vreselijke maand.

Moontan

Moderator
Medewerker
Net als mijn voorganger hiervoor: Ontzettend moe, maar voldaan.
Moe, omdat ik 48 uur heb geleefd voor het vuurwerk en ons feest thuis en nauwelijks geslapen. Vanmorgen pas 0m 06.00 uur naar bed en om 08.00 uur alweer onze kleindochter voor ons bed. Moe van alle spannningen ook die onze hobby teweeg brengt.

Voldaan omdat het een bijzonder geslaagde avond is geworden. Vuurwerk was weer super. Show helaas niet gelukt. Te weinig tijd gekregen voor de voorbereidingen. Desalniettemin ontzettend genoten.

Geen last van nieuwjaarsblues. Ik hoop alleen wel met heel mijn hart en ziel dat onze traditie mag blijven voortbestaan.

ifeelfine

Registered User
Ben nogal brak van 9 tot 13
In de keuken gestaan gisteren ff kunnen douchen en om 1500 was het bezoek er al weer. Topavond gehad mooi vuurwerk prachtig weer geweldige sfeer op straat. Mooiste oudjaar van deze eeuw.

Awtw

Registered User
Ik heb nu een wat depri gevoel omdat het weer voorbij is en het nog heel lang gaat duren voordat we weer mogen..

Echter was mijn vuurwerk echt super, mijn eerste doorlont project ooit gedaan en hij ging perfect. Familie heeft aangegeven volgend jaar meer projecten te willen zien i.p.v. losse cake en dat ze een bijdrage gaan doen aan het vuurwerk, iemand anders die al een bijdrage deed heeft hem x5 verdubbeld voor volgend jaar. Ook op de buurt veel positieve reacties dat ik echt mooi vuurwerk had, toen ik mijn project aanstak zag je ook ineens allemaal mensen onze kant op lopen om te kijken. Volgend jaar nog beter en groter!

Gertjanberg

Registered User
Ik heb gemengde gevoelens overgehouden.

De vooravond heb ik echt genoten van alle mooie cakes, singleshots en pijlen maar 's nachts heb ik gewoon te weinig tijd gehad om alles op te bouwen. Hierdoor zijn de singles doorgeschoven naar volgend jaar. Overigens heb ik echt een super collectie gehad en over het weer heb ik al helemaal niets te klagen.

Ik ben nu echt helemaal kapot van de afgelopen dagen dus doe ik het de rest van de week maar rustig aan.

ferox

Registered User
Ook ik heb gemengde gevoelens. Loop de hele dag al met een day after gevoel rond. Het dal na het hoogtepunt is diep.

Kunnen we het geen 4x per jaar doen ofzo. Ik denk nu al wat ik volgend jaar allemaal wil hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan