steven lachman zei:Beste mensen,
De foto hierboven bij nummer 21 er staat op de kist 5.000.000 maar dit is een kist van 500.000. Dus ze hebben een 0 teveel opgezet. Deze kist heb ik afschoten.
Luna 1337 zei:onzin nul teveel dat is wel degelijk een 5milj omdat 500k gewoon nog in dozen gekocht kon wordenje kon ze overigens ook in kisten krijgen maar die waren bij lange na niet zo groot als deze
SaSuKe zei:
Sweet Laker zei:Precies, ze zeggen niet voor niets " The chase is beter than the catch".
Overigens heb ik foto's gezien van een Antilliaanse vriendin van me en moet zeggen dat het er toch wel heel heftig uit ziet hoor. Zo'n miljoenklapper geval. Heb zelf een keer een 300.000 meegemaakt en vond het nogal kort duren, dus het lijkt me dat het niet echt saai wordt. Maar goed, spreek niet uit ervaring.
Luuk zei:Mischien beetje offtopic, maar was er een paar jaar geleden niet op het nieuws dat ze een 2.5 miljoen klapper hadden gevonden??
groet luuk
steven lachman zei:beste mensen,
Een 1.000.000 klapper heeft niemand meer vanaf 2002 is dat niet meer verkrijgbaar.Ik heb een 500.000 afgeschoten in het 2000 en die was 75 meter lang dus een 1.000.000 klapper is 2 keer zoveel dus 150 meter. En die heb in dat jaar verkocht aan een klant.
nismo zei: