1.000.000 Klapper?!

BomBeta

Registered User
Hier nog even een een foto van een kist die al eens eerder door iemand anders was gepost.(vraag me niet wie, dat weet ik niet meer)

Let op de tekst 5.000.000

103-0351_IMG.jpg

Laatst bewerkt:

steven lachman

Registered User
beste mensen,

Een 1.000.000 klapper heeft niemand meer vanaf 2002 is dat niet meer verkrijgbaar.Ik heb een 500.000 afgeschoten in het 2000 en die was 75 meter lang dus een 1.000.000 klapper is 2 keer zoveel dus 150 meter. En die heb in dat jaar verkocht aan een klant.

steven lachman

Registered User
Beste mensen,

De foto hierboven bij nummer 21 er staat op de kist 5.000.000 maar dit is een kist van 500.000. Dus ze hebben een 0 teveel opgezet. Deze kist heb ik afschoten.

Luna 1337

Registered User
steven lachman zei:
Beste mensen,

De foto hierboven bij nummer 21 er staat op de kist 5.000.000 maar dit is een kist van 500.000. Dus ze hebben een 0 teveel opgezet. Deze kist heb ik afschoten.

onzin nul teveel dat is wel degelijk een 5milj omdat 500k gewoon nog in dozen gekocht kon worden ;) je kon ze overigens ook in kisten krijgen maar die waren bij lange na niet zo groot als deze

Tony

Administrator
Medewerker
Luna 1337 zei:
onzin nul teveel dat is wel degelijk een 5milj omdat 500k gewoon nog in dozen gekocht kon worden ;) je kon ze overigens ook in kisten krijgen maar die waren bij lange na niet zo groot als deze

De 500.000 rollen werden bij Alpeco alleen in kist verkocht.
Een 300.000 rol was nog wel in doos en eigenlijk was deze al veels te groot om in een doos te stoppen.

elgielo

Registered User
Sweet Laker zei:
Precies, ze zeggen niet voor niets " The chase is beter than the catch".

Overigens heb ik foto's gezien van een Antilliaanse vriendin van me en moet zeggen dat het er toch wel heel heftig uit ziet hoor. Zo'n miljoenklapper geval. Heb zelf een keer een 300.000 meegemaakt en vond het nogal kort duren, dus het lijkt me dat het niet echt saai wordt. Maar goed, spreek niet uit ervaring.

op curacao zijn idd veeeel grotere versies te verkrijgen dan hier in nederland/belgie! ik heb een dvd van een vriend van me die daar woont en al die streetraces opneemt! daar steken ze elke keer voor een demo/race zoon mat af (zonder problemen)! en heb ook gezien dat ze met 5 man en een vrachtwagentje wat langzaam vooruitrijd zoon uch miljoen uitrollen! dit is vorig jaar zomer gefilmd dus ze zijn er dus wel degelijk!
(hoorde dat ze het daar uit venezuela importeren)

losgroetos

elgielo

Laatst bewerkt door een moderator:

Luuk

Registered User
Mischien beetje offtopic, maar was er een paar jaar geleden niet op het nieuws dat ze een 2.5 miljoen klapper hadden gevonden??

groet luuk

elgielo

Registered User
Luuk zei:
Mischien beetje offtopic, maar was er een paar jaar geleden niet op het nieuws dat ze een 2.5 miljoen klapper hadden gevonden??

groet luuk

dat klopt maar dat was vroegah!
de grootste mat te koop vroegah in belgie was een 3.000.000 klapper!
deze kist was zo groot als een kuubskist!
is idd met beelden op het nieuws geweest!

los groetos

elgielo

nismo

Registered User
steven lachman zei:
beste mensen,

Een 1.000.000 klapper heeft niemand meer vanaf 2002 is dat niet meer verkrijgbaar.Ik heb een 500.000 afgeschoten in het 2000 en die was 75 meter lang dus een 1.000.000 klapper is 2 keer zoveel dus 150 meter. En die heb in dat jaar verkocht aan een klant.

Wat jij zegt klopt ook niet dat een 1 mil 2x zo lang is als een 500.000 ik heb er twee gehad. Een tijdje geleden maar die zijn echt niet 150 meter lang hoor,want dan zou een 2mil 300 meter zijn en een 3mil 450 meter en een 5 mil 750 meter echt niet. hier een foto van die 1mil klapper het zijn er twee op elkaar .http://www.vuurwerkpunt.com/album_showpage.php?pic_id=535

dannyxhale

Registered User
1 miljoen word inderdaad saai,bij ons in de straat verderop hadden ze er ook 1..
Wat er van over bleef was een smeulende hoop waar na 1.5 of 2 uur nog klappen vanaf kwamen,en dan de troep die het geeft...maar ja,een echte fan heeft het er voor over.

P

peter99

Guest
Hoi

Afgelopen jaar zijn er 200 000 en 500 000 klappers op de markt geweest, toevallig iemand hier die deze ontstoken heeft? ik vond ze helaas te duur!

groeten

PyroFreak

Registered User
Hier nog even een foto genomen in Curacao :

Vuurwerk%20op%20Pareira%20008%20copy.jpg

weet verder helaas weinig over het aantal schots van de matten ik vind ze toch wel impressive

Bovenaan