00.00 chaos-showtje

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Showtje om 00.00 met gewoon at random wat producten die de moeite waard waren. Wel express afgesloten met een first edition Jaloers.

Wie kan er producten raden!?

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
Lekker hoor! Leuk om het verschil te zien/horen tussen de Wolfsgeheul en de Return OTF. Welke vond jij live beter Jos? Misschien dat ik volgend jaar toch maar beter op zoek moet gaan naar de eerste want die vond ik wel erg lekker 2 jaar terug (return was ook goed daar niet van).

Leuk sfeertje ook daar zo te zien.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vond zelf ROTP iets beter, maar scheelde niet veel idd. Volgend jaar de Toschpyro 23 wellicht. Die komt nog dichter in de buurt van de Oude Sky Screamers.

DioR

Registered User
Heerlijk showtje hoor. Mooie producten. Cakes raden.... Ik heb er 3 makkelijk kunnen raden: Falling leaves, Tequila blue en Return of the Falcon. Jaloers telt denk ik niet haha.

Edit: Volgens mij is die crackling mine de Molotov Mines....

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Lekker showtje hoor. Ik zie volgens mij in ieder geval ook nog een Tweelingen en een Fire Emblem voorbijkomen.

Booomy

Registered User
Heerlijke show!! thnx voor het filmen, Ik kan overigens de Toschpyro 23 helemaal niet hier in de product database vinden!

shinji

Moderator
Medewerker
lekkere wandeling door al het moois wat vvurwerk Nederland te bieden heeft. Dacht een red fury, gierig, joy ride en meende ook nog de aloude miracle te herkennen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gierig klopt. Red Fury dacht ik niet, maar een Yellow river wel. Verder sowieso 2 X Vita 1, Vita 2 en 2 x Vita 3. Verder een Mount Tai, Color Mines, Sky Crowns 2015 (die weer niet was wat het moest zijn), Wolfsgeheul, Jorge New Generation 2 en een paar Gerard Joling potjes.

lekkere wandeling door al het moois wat vvurwerk Nederland te bieden heeft. Dacht een red fury, gierig, joy ride en meende ook nog de aloude miracle te herkennen

Laatst bewerkt:
Bovenaan