Pro Rockets - Oud en Nieuw 2013 /2014

Dank voor je goeie films Pieter, we komen weer helemaal in de stemming.
Op de eerste twee na niet zulke bijzondere pijlen. De burst is wel goed!!
 
Dank voor je goeie films Pieter, we komen weer helemaal in de stemming.
Op de eerste twee na niet zulke bijzondere pijlen. De burst is wel goed!!

Ik vind de eerste twee ook niet bijzonder.

En zo zie je maar dat smaken verschillen, want ik vind de laatste pijlen helemaal zo slecht niet :) Mooi helder wit met subtiele crackling, ik vind het wel wat hebben.
 
Back
Bovenaan