• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Ede

Door Jaco Vuurwerk.

Wel vreemd overigens dat er op hun site staat; LET OP !! We hebben dit jaar twee demonstraties van onze (nieuwe) producten.

Show 1: AL GEWEEST
ProductDEMO bij Fortissimo, 15 december.

Show 2:
VUURWERKSHOW ter gelegenheid van de kerstmarkt.
Datum: Vrijdag 21 december
Aanvang: 20.30 uur.
Waar: Aan de bospoort t.o. café de Bospoort.


Zijn 2 verschillende dingen, dus ben wel benieuwd...
 
Ik bedoel te zeggen dat ze zowel het woord SHOW als DEMO gebruiken.
Naar mijn idee zijn dit 2 compleet verschillende dingen...

Dacht dat ik duidelijk had omschreven wat ik bedoelde, blijkbaar niet...

En ik ben er sowieso wel aanwezig, maar ik vond het gewoon apart. want is het nou een DEMO, of een SHOW?
 
Ik bedoel te zeggen dat ze zowel het woord SHOW als DEMO gebruiken.
Naar mijn idee zijn dit 2 compleet verschillende dingen...

Dacht dat ik duidelijk had omschreven wat ik bedoelde, blijkbaar niet...

En ik ben er sowieso wel aanwezig, maar ik vond het gewoon apart. want is het nou een DEMO, of een SHOW?

Zal wel een show zijn dan omdat het er zo staat, soort afsluiter ofzo van die kerstmarkt.

Hier wat meer info over die kerstmarkt (vuurwerk is inderdaad op het einde):
Op vrijdag 21 december verzorgt de firma Jaco om 20.00u een vuurwerkshow, met prachtige voorbeelden uit het assortiment consumentenvuurwerk, dat eind december bij hen te koop is.
http://www.vvvede.nl/index.php?mod=show_detail&nawid=58540
 
Laatst bewerkt:
Het is geen demo in die zin dat de cakes aangekondigd worden en stuk voor stuk afgestoken worden, maar een compilatie van veel cakes die Jaco in zijn assortiment heeft zitten.

Dus gewoon een leuke afsluiter van de kerstmarkt maar zeker niet met het kaliber zoals de demo werd afgesloten.
 
Het is geen demo in die zin dat de cakes aangekondigd worden en stuk voor stuk afgestoken worden, maar een compilatie van veel cakes die Jaco in zijn assortiment heeft zitten.

Dus gewoon een leuke afsluiter van de kerstmarkt maar zeker niet met het kaliber zoals de demo werd afgesloten.

Zijn hier toevallig de nieuwe cakes van Original te zien.
Bunker Blaster, hells kitchen etc etc.
 
Nee in principe niet, tenzij ze voor vrijdag nog geleverd zullen worden maar die kans is vrij klein.
Ook zijn ze niet aangemeld bij de provincie (we schieten de oude showvoorraad op, nieuw jaar, nieuwe voorraad!) maar in goed overleg is een hoop mogelijk.

Ik ga ervan uit dat enkele freaks op deze site sowieso even een kijkje komen nemen, spreek dan de mensen van het vuurwerk gerust aan om te vragen of de nieuwe artikelen ook geschoten zullen worden (we zijn er zelf natuurlijk ook benieuwd naar!) en film ze dan ff met je telefoon als dat mogelijk is? Zul je een hoop andere freaks een plezier mee doen :amuse:
 
Back
Bovenaan