• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Rotterdamse havendagen 8-9-'07

sisser

Registered User
Op zaterdag 8-9-'07 is er vuurwerk ter afsluiting van de avond show.
Wie wat gaat schieten is me niet bekend. Misschien iemand die dat wel weet? Ook het tijdstip is niet echt duidelijk maar het vuurwerk is de afsluiting van de avond show met div. artiesten waaronder Gloria Estefan en wordt geschoten westelijk van de Erasmus brug.
Voor degenen die hier niet bij kunnen zijn is het te zien in een directe tv uitzending op Ned.1
 
hey zit net in de krant te kijken en zag een plaatje van vuurwerk en wat blijkt het te zijn ja info over de show :amuse:

hier het volgende

Avondprogramma

Zaterdag 8 september van 20:30 - 22:30 uur
op de Holland Amerikakade (Wilelminapier),
Erasmusbrug en Willemskade

voor de rest staat er niks bij :evil:
 
Ik heb vorige week vrijdag ook nog een email verstuurd met de vraag
of ze meer informatie hadden over wie de vuurwerkshow ging schieten.

Ik heb nog geen bericht terug gehad. Helaas heb ik dan ook geen aanvulllende informatie van de show
 
Ik heb vorige week vrijdag ook nog een email verstuurd met de vraag
of ze meer informatie hadden over wie de vuurwerkshow ging schieten.

Ik heb nog geen bericht terug gehad. Helaas heb ik dan ook geen aanvulllende informatie van de show
Xena weer neem ik aan, net als de voorgaande jaren..
 
Klopt, Xena zal de show voor zijn rekening nemen. En meest waarschijnlijk net al afgelopen jaar wederom tot een maximaal kaliber van 4 inch.
 
Wij zullen hier ook bij aanwezig zijn.
Plekken voor de opbouw zijn gereserveerd dus we kunnen ons hart weer ophalen. Uiteraard zullen er weer genoeg fotos worden gemaakt. Na het zien van de show geschoten door Xena in Hoorn. Verwacht ik in Rotterdam ook een toppertje....
 
Ik ben hier ook aanwezig met een groep freaks!
Als ik me niet vergis was er vorrigjaar een dikke Salute finale (NL begrippen)

Stino
 
Hey mannen ,
De show staat klaar voor gebruik. Alles is verbonden en aangesloten. Ik wilde wat foto's uploaden die Hans gemaakt heeft maar die moest weer deviceren (Schijten op zijn Rotterdams) en in plaats van dat hij even de dixie pakt gaat ie naar huis hehehehe. Wat een gekke vent is het ook. Het ziet er goed uit en er worden goede kwaliteit spullen gebruikt waar we nu nog niks over zeggen om de verassing erin te houden.

Allemaal veel plezier!!!!!!
 
Zow wij zijn ook weer thuis. Eindelijk een keer op een normale tijd. Kan ook niet anders met een thuis wedstrijd als deze. Ik heb de show niet van een afstand kunnen bekijken want we stonden op het ponton maar van wat ik zag vond ik het er allemaal goed uitzien. Mooie combinatie kleuren, mooie effecten, goeie cakes, toppie waterbommen...De Pyromaniac© heeft gefilmd op het ponton en die film zal binnen enkele dagen online komen. Ik hoop dat er nog iemand gefilmd heeft vanaf de kant.

PS. Voor de gelukkige en voor de eerste keer sinds jaren is het vuurwerk zo een 10 a 12 minuten live op TV geweest. Dit is natuurlijk helemaal geweldig!!!

Gert en alle andere hard werkende mensen, bedankt voor het vertrouwen en het fijne samen werken. Tot de volgende keer!!
 
Hey mannen ,
De show staat klaar voor gebruik. Alles is verbonden en aangesloten. Ik wilde wat foto's uploaden die Hans gemaakt heeft maar die moest weer deviceren (Schijten op zijn Rotterdams) en in plaats van dat hij even de dixie pakt gaat ie naar huis hehehehe. Wat een gekke vent is het ook. Het ziet er goed uit en er worden goede kwaliteit spullen gebruikt waar we nu nog niks over zeggen om de verassing erin te houden.

Allemaal veel plezier!!!!!!

Maar dixies zijn ook heel vreemd dus ik begrijp Hans wel : http://www.dumpert.nl/mediabase/23934/1dbbc734/portakabin_naar_een_parallele_wereld.html
 
Zow wij zijn ook weer thuis. Eindelijk een keer op een normale tijd. Kan ook niet anders met een thuis wedstrijd als deze. Ik heb de show niet van een afstand kunnen bekijken want we stonden op het ponton maar van wat ik zag vond ik het er allemaal goed uitzien. Mooie combinatie kleuren, mooie effecten, goeie cakes, toppie waterbommen...De Pyromaniac© heeft gefilmd op het ponton en die film zal binnen enkele dagen online komen. Ik hoop dat er nog iemand gefilmd heeft vanaf de kant.

PS. Voor de gelukkige en voor de eerste keer sinds jaren is het vuurwerk zo een 10 a 12 minuten live op TV geweest. Dit is natuurlijk helemaal geweldig!!!

Gert en alle andere hard werkende mensen, bedankt voor het vertrouwen en het fijne samen werken. Tot de volgende keer!!


Ik heb het helaas moeten missen de tv uitzending.
Maar gelukkig hebben jullie gefilmd.
Ben er benieuwd naar.

:cool:
 
Ik ben hier ook geweest en heb vanaf de kade foto's gemaakt.

RdamHavendagen33.jpg


RdamHavendagen15.jpg


RdamHavendagen10.jpg


RdamHavendagen19.jpg


RdamHavendagen21.jpg


Meer fotos zijn te vinden in het album : Rotterdam 08/09/2007
 
Jongens, dat hebben jullie fantastisch in elkaar gezet! Ik heb in tijden niet zo'n mooie nederlandse show gezien. De lucht shell effecten waren erg mooi en verrassend en het aantal water-shells was niet misselijk zeg.

Zijn er eigenlijk 4 inch salutes gebruikt? Die dreunen kwamen aardig in de buurt van Fallas volgens mij. En nog een vraagje: wat werd er gebruikt bij het watereffect met al die zoemers? Die tollen zag je het water in gaan en weer uitkomen omsingeld door allemaal rode balletjes van bengaals vuur drijvend op het water.

Helemaal top deze show!
 
Jongens, dat hebben jullie fantastisch in elkaar gezet! Ik heb in tijden niet zo'n mooie nederlandse show gezien. De lucht shell effecten waren erg mooi en verrassend en het aantal water-shells was niet misselijk zeg.

Zijn er eigenlijk 4 inch salutes gebruikt? Die dreunen kwamen aardig in de buurt van Fallas volgens mij. En nog een vraagje: wat werd er gebruikt bij het watereffect met al die zoemers? Die tollen zag je het water in gaan en weer uitkomen omsingeld door allemaal rode balletjes van bengaals vuur drijvend op het water.

Helemaal top deze show!

Toppie dat je bepaalde dingen naar voren haalt. Het watereffect waren hummer candles. Dit idee werd door Gert op de boot verzonnen. Laten we ze eens over het water schieten. Geweldig dat die dingen er gewoon weer uit komen als ze even kopje onder zijn geweest. De bengalen op het water komen uit waterbommen. De salutes waren 3 inch...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een heerlijke show...
lekker tempo, en goede kwaliteit effecten.
ik vond de hummers en bengalen op het water ook erg tof,
dit was voor het eerst dat ik dit zag.
ik stond op katendrecht, echt een superplek!!
en oh wat waren die salutes hard... er heeft een mazda constant staan
loeien na de eerste salutes, en die man zn alarm iedere keer maar
weer opnieuw aanzetten... :laugh: tot de volgende omhoog ging ... :laugh: :laugh:
 
Ik heb de film klaar staan. Deze zal morgen online komen want ik heb nu nog geen review klaar. Katendrecht is mijn geboortedorp. Tuurlijk sta je dan goed, zie het als de wijk waar vuurwerk ontdenkt is hehehe. Zonder gekkeiheid, Katendrecht had vroeger een Chinatown en in die tijd ging echt alles los, zoveel chinese rollen als je daar zag zag je nergens anders met oud en nieuw!!! In 1999 was dat al zo goed als over maar je ziet er nog wat van terug op de oud en nieuw 1999 DVD..

On Topic:
Film komt er snel aan!!
 
Back
Bovenaan