• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oostvoorne

Son-T

Registered User
De 27e Profwielerronde van OOSTVOORNE
is op donderdag 9 augustus 2007.
22.15 uur Groot VUURWERK vanaf de Burcht
 
ik had er al een thread van gemaakt, en het is de 23ste ronde. ik heb alles met mijn *@$ camera gefilmd, en dat filmpje van 21 minuten zal ik hopelijk vanavond plaatsen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik had er al een thread van gemaakt, en het is de 23ste ronde. ik heb alles met mijn *@$ camera gefilmd, en dat filmpje van 21 minuten zal ik hopelijk vanavond plaatsen

Wij zijn zelf ook even langs geweest en hebben het vanaf het oude fort zelf gefilmd. Uiteraard voor beeld te dicht op het vuurwerk en daarom ben ik wel benieuwd naar jou film. De show zat lekker in elkaar trouwens, heerlijke cakes zoals de sky screamer, criss-cross, kamuro king, bloody sky en ga zo nog maar effe door. Heb weer genoten van Consumenten vuurwerk!!
 
Het wat gister inderdaad een leuke show met goed Consumentenvuurwerk.
Gevarieerd en gecombineerd.Mooie huilers ,harde knallen ,snelle blokjes.
De mannen van Xena hebben goed werk geleverd.
Gister heb ik niet gefilmd maar dat heeft Tony op zich genomen.
Ikzelf heb wat foto's gemaakt en wat me het meeste opvalt zijn toch wel de mooie felle kleuren die je op sommige foto's ziet..En dat van Nederlands consumentenvuurwerk:nuts:
Niet alle foto's zijn top,maar voor een beginneling kan het er mee door. Foto's staan hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb weer wat gemist zie ik!
bij de opbouw foto's zie ik allemaal top producten staan! Van zowel Beko en Lesli
Het leuke is, dat je het ook direkt terug ziet op de foto aan de hand van de licht intensiteit en de effect uitloop van diverse potten.
deze sterren branden gewoon langer
 
nou ik vond het zeker een goede show. ik wist niet dat dit alleen nl vuurwerk was!. ik weet niet of jullie mijn film wel willen, want het geluid is niet echt perfect, maar de effecten staan er wel allemaal perfect op. weet iemand een goede upload site, megaupload doet over die 224mb bijna 3 uur, dus dat vind ik wat te lang.
 
nou ik vond het zeker een goede show. ik wist niet dat dit alleen nl vuurwerk was!. ik weet niet of jullie mijn film wel willen, want het geluid is niet echt perfect, maar de effecten staan er wel allemaal perfect op. weet iemand een goede upload site, megaupload doet over die 224mb bijna 3 uur, dus dat vind ik wat te lang.

Uploaden duurt altijd lang...
Dat hangt ook meerendeels van jou verbinding af..
 
Back
Bovenaan