• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Emmen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
28 juli 2007 en op 3 augustus 2007. Vuurwerk te Emmen (Provincie: Drenthe)


Wie : Katan
wat :
waar : op het parkeerterrein naast de Angelsloërdijk te Emmen (bij het park)
tyd : tussen 22.30 uur en 23.00 uur.
 
Ik ben hier voor twee jaar geleden geweest, toen was het vuurwerk bij een kermis. Is ook pal naast de dierentuin. Het waren toen alleen flowerbedjes en een paar candles.

Ik neem aan dat het dit jaar weer vuuwerk bij de kermis is!!!
 
Vast wel. Dat is ieder jaar zo.

Vorig jaar wist ik het niet en hoorde ik het vanuit huis. Toen ben ik buiten gaan kijken. Het was wel 8 km verder op maargoed.
 
Tuurlijk heb ik Katan wel eens gezien.
of het een mooie show word . ligt aan een aantal zaken ,

1. het budget
2. de opdrachtgever. (wil die een show van 5 of 25 minuten)
3. prof of consumenten vuurwerk .

Met de informatie die wij nu hebben , weet ik niet wat voor show het zal worden. Daarvoor kan je beter naar Katan zelf mailen of bellen.
KLIK HIER voor de website van Katan.
daar staat ook informatie om contact te zoeken met hun.

Ik zal deze show niet bezoeken , omdat ik er te weinig info van heb en vind het ook iets te verweg.
 
Laatst bewerkt:
Ik had Katan al gemaild maar ik krijg niks terug.

Ik ge er vanavond wel heen. Denk dat ik ook wat eerder ga, kijken bij het opzetten.

Ik laat wel even horen hoe het was.

**Edit**
Oja.. nog wat. Je zou het kunnen veranderen eventueel.

De locatie is niet angelsloerdijk. Kan wel maar de zichtlocatie is het parkeer terrein van de Giraf. Afstand tot afsteekplaats is ongeveer 100-200m. Ligt eraan waar je staat. De parkeerplaats zelf is al 500 m lang. **Edit**
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik en R@lph zullen hier ook aanwezig zijn. We maken foto's en filmen.

EDIT:
Een aantal foto's:

IMGP0790.JPG


IMGP0772.JPG


IMGP0795.JPG


Meer foto's vind je hier.
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan