• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Vogelenzang

P

poziloc

Guest
Zaterdag avond 19 mei 2007
Prive vuurwerk op voetbal vereniging van Vogelenzang ( noord holland )

wie : Azuma fireworks
wat : max 2,5 inch
waar : bij de plaatselijke voetbal vereniging.
tyd : 22.30

wat voor vuurwerk was er te zien :
2,5 mortierbommen waarvan 100 saluuts.
flowerbeds en candels.
 
Gister avond waren we uitgenodigd om dit prive vuurwerkje bij te wonen.
Hier stonden ongeveer 150 bommen en een aantal candels en flowerbeds.
Rond half 11 ,knalde de eerste saluut in de lucht.
Ik denk dat er zo'n 100 tot 150 mensen in de feesttent aanwezig waren en deze kwamen met zijn allen naar buiten om naar het vuurwerk te kijken.
Al snel volgde er een 2e saluut en een 3e en 4e ........
Donald en Roelz en ik stonden naast de mensen van de feesttent.
Hier konden we ook goed het plubliek horen. bij de saluuts en de flowerbeds hoorde de ooohh's en aaah's goed.
Het vuurwerk moest van de opdrachtgever 10 minuten duren.
en na 10 minuten was het ook afgelopen, het was een kort vuurwerkje waar flink door geschoten werd, en ik zelf heb maar 1 kleine pauze ontdekt.
Het publiek was enthousiast en tevreden.
en daar doen ze het toch voor.

Foto's en film komen eraan , dus nog even geduld
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geinig filmpje, Het is toch altijd weer leuk zo'n hollands showtje met een beetje flowerbedjes, salutjes en ander klein spul, dan krijg ik weer zin in o&n:cool:. Laat ik ook maar eens wat vaker naar van die showtjes gaan:idea:
 
Hier nog wat foto's

Vogelenzang_002.jpg


Vogelenzang_004.jpg


Vogelenzang_006.jpg


Vogelenzang_017.jpg


Vogelenzang_022.jpg


De Rest van de foto's is hier te vinden
Foto's Vogelenzang
 
Back
Bovenaan