• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Delft

P

poziloc

Guest
Wat : Consumenten vuurwerk
Waar : Delft
Locatie : mekelweg 10 /sporthal
Tijd : tussen 18:30 / 19:30

Wie :
dieter.jpg
 
net terug van een leuke show, met aardig wat 500 grams produkten en die zijn toch erg lekker.

we hadden het al eerder gezien maar de topper voor mij is toch weer de angel eyes wat een super pot is dit zeg.

hier onder 3 foto,s van wat er geschoten is, de film zal waarschijnlijk ook online komen.

setup_1.jpg


setup_2.jpg


setup_3.jpg


:nuts:
 
Ook even wezen kijken bij het vuurwerk in Delft op het Tu terrein.
Het vuurwerk was ter ere van het chinees nieuwjaar ,

chinees_nieuwe_jaar_delft_2007.jpg


Was weer lekker kruitsnuiven zo in het begin van het nieuwe jaar.
Konsumenten potjes en wat 500 grammers...
De camuro king, de Angel eyes ,blijven toppers.
Marien en Dieter,bedankt .
Filmpje kan je HIER zien
 
Laatst bewerkt:
Kan zij niet voortaan de foto's nemen.:laugh:
Ze doet het stukken beter als jij, ik zou zeggen :NATUURTALENT:amuse:
 
Helaas kon ik er niet bij zijn gisteravond, maar gelukkig staat het film. Ziet er goed uit.
Welk blok zie ik op minuut 2? en fanshape op minuut 5?

en wat de foto's betreft.....KLASSE!!
ayo
 
Laatst bewerkt:
Helaas kon ik er niet bij zijn gisteravond, maar gelukkig staat het film. Ziet er goed uit.
Welk blok zie ik op minuut 2? en fanshape op minuut 5?

en wat de foto's betreft.....KLASSE!!
ayo

op 2 min is de angel eyes van lesli.

en op 5 min is wederom 4x de angels eyes met pure dreamtail van royal class.
 
Het was wel een leuk showtje, ik had in het begin nog de stille hoop dat op het hockeyveldje de 8 inchers stonden opgesteld. Maar helaas.

Dat fluitblokje, Colonade, was echt heel hard! aanradertje
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan