Mr_Mascleta
Registered User
Hallo vrienden van dit forum. Ik Mr.Mascleta wil wel eens een vraag voorleggen welke betrekking heeft tot het schieten van en show.
Daarin mag je alleen maar tot 4 inch schieten. Mijn vraag aan jullie is; laat eens je gedachtes gaan en aan het eind van dit tot de conclusie komen; kan je een mooie show schieten met enkel 4 inch?(amazed)
Groetjes.:bigsmile:
Daarin mag je alleen maar tot 4 inch schieten. Mijn vraag aan jullie is; laat eens je gedachtes gaan en aan het eind van dit tot de conclusie komen; kan je een mooie show schieten met enkel 4 inch?(amazed)
Groetjes.:bigsmile: