Zorgen over vuurwerkopslag Lesli

sebastiaantje

Registered User
Beetje , belachelijk van die bewoners. Vanwege het feit dat er in enschede professioneel vuurwerk lag opgeslagen en ander zwaar spul, dat is totaal niet te vergelijken is met consumenten vuurwerk. Maarja, die klap in enschede was echt, maar dan ook echt groot. Twee keer over een knetterharde dreun ( ramen trilden op een afstand van 8 a 9 meter nog) Maarja, die bewoners zullen wel het verschil tussen consumenten vuurwerk en prof vuurwerk welniet begrijpen. Ze horen vuurwerk en dan is het al paniek, maarja wel jammer dat vuurwerk weer als negatief wordt beschouwen. Vindt ik persoonlijk ontercht. Overigens, worden de fouten door de mens gemaakt en niet door het vuurwerk.

Jammerz, Greetz

Tony

Administrator
Medewerker
In Nederland zijn gen fabrieken meer. Dat is een bekend probleem bij de media en mensen die er nooit mee bezig zijn. Wij weten wel beter.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Toch moet ik die mensen wel iets van gelijk geven.
Als je opeens hoort dat er een loots vlak achter je woning volgegooid wordt met een miljoen kilo vuurwerk, dan wordt ik ook niet blij.

Natuurlijk me chronische jeuk speelt ook weer op, als de vergelijking met Enschede wordt gemaakt.
Maar ja, de pers zoekt de weg van de minste weerstand en we halen weer een ouwe koe uit de (bron)beek.

Ik snap eigenlijk niet, waarom Lesli een loots kies op een industrie terrein.
Waar geen/weinig mensen wonen.
Uit reportage die ik op tv Gelderland zag, lag de loots wel vlak bij een woonwijk.

Maar ja, wat is tegenwoordig nog buitengebied.
Aangezien de project ontwikkelaar mafia Nederland volstampt met woonwijken en industrie tereinen.:sad:

sebastiaantje

Registered User
Toch moet ik die mensen wel iets van gelijk geven.
Als je opeens hoort dat er een loots vlak achter je woning volgegooid wordt met een miljoen kilo vuurwerk, dan wordt ik ook niet blij.

.:sad:

Nee, ok dat klopt, en daar zit wel wat in , maar die vergelijking en het verschil van het vuurwerk enz is wel een verschil. Maarja, ik denk toch ook nadat, wat er gebeurd is met name in enschede, er wel extra veiligheidsmaatregelen getroffen zijn en moeten worden op dat gebied toch???

Greetz

Laatst bewerkt:
Bovenaan