Zoetermeer

Tony

Administrator
Medewerker
Datum : 20/12/2013
Tijdstip :20.00uur
Waar : Zoetermeer - Winkelcentrum Oosterheem
Wat : show
Wie: Pyromax Vuurwerkevents
Winkel : ????
Collectie: Vuurwerkvisie
Website :

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: DEMO Zoetermeer

ZOETERMEER - Vuurwerkshow, lampionnenoptocht, hapjes en drankjes op de Horeca Boulevard bij winkelcentrum Oosterheem op vrijdagavond 20 december. Tegen elke verwachting in kregen Tak Leung van het Aziatisch restaurant Jasmijn en Ivo Westendorp van Ivo Snacks het voor elkaar: een vuurwerkshow met diverse activiteiten. Terwijl Oosterheem met de organisatie van Christmas Lightning bezig was, wilden Tak Leung en Ivo Westendorp het grootser aanpakken. “Dat lukt nooit,” zo reageerde de winkeliersvereniging. “Maar wij zetten door en binnen enkele weken was de vergunning en de organisatie helemaal rond. Met dank aan de snelle medewerking van de gemeente,” vertelt Leung.
“Erik Pos van zenavuurwerk.nl was direct bereid ons te helpen,” vertelt Ivo Westendorp. Bij de horecagelegenheden het restaurant Olivia, New York Pizza/La Place, lunchroom De Vletterij, Roti Center, Aziatisch restaurant Jasmijn en Ivo Snacks komen kraampjes. Vanaf 18.00 uur zorgt een DJ voor muziek. Kinderen tot 10 jaar kunnen vanaf 18.30 uur gratis een lampion op batterij afhalen voor de lampionnenoptocht bij Ivo Snacks. Er zijn 240 lampionnen beschikbaar. De lampionnenoptocht, vooraf gegaan door een brassband, start om 19.00 uur. Overigens beginnen morgen vanaf 16.00 uur de activiteiten in het winkelcentrum. Loco-burgemeester Edo Haan ontsteekt het vuurwerk om 20.00 uur en de vuurwerkshow is vanaf de Horeca Boulevard gade te slaan.

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2856449

recemonster

Registered User
Re: DEMO Zoetermeer

Let op het betreft hier geen demo! Het zal een klein showtje zijn.

King Kong 36 stuks
Sirius 4 stuks
Big Deal 6 stuks
Fearless Freak 8 stuks
Modern Mayhem 4 stuks

Finale
Hypnotized 12 stuks
Ancient Knowledge 6 stuks

Word georganiseerd door Zena Vuurwerk Zoetermeer. 27 december is de demo van Zena Vuurwerk Zoetermeer op het terrein van BSC in Benthuizen.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Thanks, Vraagje het is niet dat ik jou in twijffel trek, Maar weet je dit zeker ?

Kan me niet zo 1.2.3 een locatie weten waar je daar de afstanden haalt qua veiligheid ?

Thanks alvast, p.s ben jij er ook bij ?

hardcore0438

Registered User
Hey, dat plein is bij een groot grasveld, als je daar heen gaat vind je het vanzelf.
(tik Oosterheemplein 477a maar eens in op maps :) )
Ik zelf gaat niet, ik zit in Middelburg, have fun !

Bovenaan