Zoetermeer

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vrijdag 21 Oktober 2011 Najaars kermis vuurwerk te Zoetermeer

plaats : Zoetermeer
provincie : Zuid Holland
wie : Katan
wat : Consumenten vuurwerk
waar : Park tegen over van der Hagenstraat te Zoetermeer
tijd : ongeveer 22.30 uur

De derde week van oktober staat bordenvol met plezier en spanning op de Floravontuur Najaarskermis. Van vrijdag 14 oktober tot en met zondag 23 oktober kunnen jong en oud weer genieten van uitdagende, leuke en spannende attracties op het parkeerterrein naast de PWA SilverDome. Vliegen, roetsjen, schieten en graaien naar hartenlust. Maar ook smikkelen en smullen én een bezoek van artiesten met leuke optredens!

De kermis wordt vrijdag 14 oktober om 19:00 uur geopend door een lid van het College van B&W. De kermis is tot en met zondag 23 oktober dagelijks geopend van 13:00 tot 23:00 uur.

Komt u van buiten Zoetermeer, dan is de kermis goed te combineren met een bezoekje aan het mooie dorps- of stadscentrum van Zoetermeer. Ook bent u van harte welkom in het Stadsmuseum of bij één van de vele attractiecentra die Zoetermeer rijk is.

R

Ronny Vos

Guest
Re: Zoetermeer 21-10-2011

Katan vuurwerk zal deze show verzorgen......

R

Ronny Vos

Guest
Re: Zoetermeer 21-10-2011

het is meer dan 100kilo en er zullen professionele romeinse kaarsen worden geschoten.

Poziloc

FPM Hangouderen
Net terug van dit showtje...diegene die niet zijn geweest hebben wat gemist............hoop lekkere wijven gezien.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
of te wel het was klote !!!!!
broodschieters !!
dan maar liever een hobbyclub vuurwerkje

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zowww vandaag was weer een top dag voor mij !
Waarom ? ik mocht weer helpen met het bouwen / afsteken van een show van katan

ik mocht mee met stefan en ... sorry ben de naam vergeten (slecht van mij )
Maar ik heb een top avond gehad ! Harstikke bedankt katan !

Foto`s en video`s komen er z.s.m aan

Bovenaan