Zena vuurwerk Pijnacker - Opendag!

Tony

Administrator
Medewerker
Het was vorig jaar spetter gezellig met de Opendag bij Zena Pijnacker, goede reden om het weer te doen.

Zondagmiddag 12 dec. om 13.00uur gaat het weer los daar en natuurlijk op de welbekende Zena manier.

Naast de spreekwoordelijke gezelligheid zijn er,
  • de gratis hapjes en drankjes,
  • een volledige uitstalling van alle Zena Nederland producten,
  • een quiz met toffe prijzen,
  • een prijsvraag met nog meer toffe prijzen,
  • scherpe voorverkoop aanbiedingen,
  • het R A D met nog meer te winnen prijzen,
  • een LVC pas ophalen,
  • M A R L E E N, moet ik meer zeggen?

Het geheel zal weer op het net te volgen zijn met Arjans live-streaming TV.

Staat er al iets anders in je agenda voor 12 dec., scheur het er uit en noteer deze kei van een meeting in Pijnacker.

Torrr

Registered User
Ik ben weer van de partij, want het was vorig jaar beren gezellig en hopelijk wordt het dat dit jaar weer. Ga jij zelf ook Tony ?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik dacht dat er op 12 December een demo van een bevriende winkel was. Als die er niet is dan probeer ik er zeker bij te zijn.
Lijkt me best gezellig :)

Torrr

Registered User
Die demo begint niet om 13.00 uur maistro :), dus je hebt alle tijd om de gezelligheid op te zoeken haha.

Op welke demo doel je eigenlijk ?

Tony

Administrator
Medewerker
Die demo begint niet om 13.00 uur maistro :), dus je hebt alle tijd om de gezelligheid op te zoeken haha.

Op welke demo doel je eigenlijk ?

Demo van Intertoys Kiers. Maar i know. Punt is dat de vrouw gehecht is aan het weekend. Dus ik kan niet alles meepakken wat ik wil :) Soms zijn ze voor even de baas

Torrr

Registered User
Ja heel even de baas dan he, de mijne is op de 12e december jarig, maar ik mag ( lol ) even heen en weer rijden naar Pijnacker. Ach neem je het vrouwtje toch gezellig mee :D

Bovenaan