[Zena] Paar vragen

RvN

Registered User
ik ga binnekort naar Baarle toe om vuurwerk. en ik had een paar vragen
kan ik
- Thumping Thunders
- Nitrate Crackers
- Pirat Specials
- Spanish Crackers
kan ik die halen zonder kvk en zijn ze nog op vooraad in een winkel in Baarle ?

alvast bedankt mvg RvN:w

Edit
ik surf veel rond op dit forum, maar kan nergens een antwoord vinden. paar klasgenoten zeiden dat je dat nog wel kon halen maar die waren er zelf niet geweest

Edit 2
als dat niet kan, zijn er dan nogwinkels verder in België waar je dat dan wel kan halen ?, afstand maakt nix uit namelijk

Laatst bewerkt:

zink901

Registered User
RvN zei:
ik ga binnekort naar Baarle toe om vuurwerk. en ik had een paar vragen
kan ik
- Thumping Thunders
- Nitrate Crackers
- Pirat Specials
- Spanish Crackers
kan ik die halen zonder kvk en zijn ze nog op vooraad in een winkel in Baarle ?

alvast bedankt mvg RvN:w

Edit
ik surf veel rond op dit forum, maar kan nergens een antwoord vinden. paar klasgenoten zeiden dat je dat nog wel kon halen maar die waren er zelf niet geweest

Edit 2
als dat niet kan, zijn er dan nogwinkels verder in België waar je dat dan wel kan halen ?, afstand maakt nix uit namelijk

Hey RvN,

Bij Zena:
- Thumping Thunders hebben ze wel
- Nitrate Crackers hebben ze niet (wel Thunder Crackers)
- Pirat Specials hebben ze niet
- Spanish Crackers hebben ze wel

Bij Zena (en bij de overige winkels in Baarle-Hertog) is al het vuurwerk zonder KvK. Een optie zou zijn om naar Alpeco door te rijden. Daar heb je voor het knalvuurwerk KvK nodig, met uitzondering van Pirats, ministrijkers en de China Thunder 500.

RvN

Registered User
zink901 zei:
Hey RvN,

Bij Zena:

Bij Zena (en bij de overige winkels in Baarle-Hertog) is al het vuurwerk zonder KvK. Een optie zou zijn om naar Alpeco door te rijden. Daar heb je voor het knalvuurwerk KvK nodig, met uitzondering van Pirats, ministrijkers en de China Thunder 500.
ha.
ik ben blij dat ze de Thumping Thunders nog hebben, zonder KVK ?, en zijn ze nog op vooraad
en de Spanish crackers heb je die ook zonder kvk en zijn die ook nog op vooraad ?

paar klasgenoten zijn gister naar alpeco gegaan en ze zeiden dat je haast alleen maar strijkers kon halen, de hardere klappen had je allemaal KVK voor nodig, en die heb ik ook niet.|:(

trouwes bedankt voor je snelle antwoord, mvg RvN:w

zink901

Registered User
RvN zei:
ha.
ik ben blij dat ze de Thumping Thunders nog hebben, zonder KVK ?, en zijn ze nog op vooraad
en de Spanish crackers heb je die ook zonder kvk en zijn die ook nog op vooraad ?
Zena heeft TT's 20 stuks voor 10 euro, normaal gesproken op voorraad. En ze hebben Spanish Crackers van Original 20 euro voor 30 stuks. Die zijn er ook nagenoeg altijd.

RvN zei:
paar klasgenoten zijn gister naar alpeco gegaan en ze zeiden dat je haast alleen maar strijkers kon halen, de hardere klappen had je allemaal KVK voor nodig, en die heb ik ook niet.|:(
Dat klopt, maar dat hadden ze natuurlijk ook op FPM kunnen lezen;)

RvN

Registered User
Zena heeft TT's 20 stuks voor 10 euro, normaal gesproken op voorraad.
wow is dat niet duur voor TT's ? |:(

En ze hebben Spanish Crackers van Original 20 euro voor 30 stuks. Die zijn er ook nagenoeg altijd.
Zou jij die kopen als je daar naar ging ? :p

Dat klopt, maar dat hadden ze natuurlijk ook op FPM kunnen lezen;)
zij zitten 24/7 op AVP in plaats van FPM

------------------
is er ergens dieper in Belgie nog wel NT's te krijgen ?

mvg RvN:w

vlinder freak

Registered User
heey...ff vraagje hea jongens...die TT's van zena..hoeveel gram zijn die?..en zijn ze met of zonder vlam.?

heeft iemand deze dingen al gehoord raden jullie mij ze aan..of kan ik beter die spanish cracker halen..?

alvast bedankt..;) vf

vlinder freak

Registered User
nog ff een vraagje hea....wat knalt nu harder een thumping thunder of een spanish cracker van zena blauwe doos 30 stuks???? dus nitraat of vlinder?
thanks..:w

RvN

Registered User
ik zat op de site van vuurwerkbelgie.com en in het assortiment stonden geen thumping thunders |:( Kan iemand bevestigen dat ze er zijn en zonder kvk te verkrijgen zijn ?:'(

zink901

Registered User
RvN zei:
ik zat op de site van vuurwerkbelgie.com en in het assortiment stonden geen thumping thunders |:( Kan iemand bevestigen dat ze er zijn en zonder kvk te verkrijgen zijn ?:'(
Ja die zijn er.

RvN zei:
zij zitten 24/7 op AVP in plaats van FPM
Daarom wisten ze het waarschijnlijk ook niet:p

Enne de NT is enkel bij Alpeco te krijgen, met KvK.

Expressit

Registered User
Bij Zena kun je ook thundercrackers kopen. Ik vind ze beter knallen dan de tt's. Alleen kosten ze wel €15,- per doosje.(20 stuks)...

JAP

Registered User
Expressit zei:
Bij Zena kun je ook thundercrackers kopen. Ik vind ze beter knallen dan de tt's. Alleen kosten ze wel €15,- per doosje.(20 stuks)...
uit de thundercracker komt toch een felle groene flam?

MOH

Registered User
ik was vorige week in baarle en ik zal je zeggen dat de nitraten kwestie een beetje moeilijk ligt op het moment. Ze kunnen geen geldig regristratie numer krijgen voor de tt s en daarom was het nog onzeker of ze dit jaar wel in de schappen kwamen te liggen. Nu lees ik hier en daar dat ze weer verkocht worden. Maar als ik een mailtje stuur naar de winkel zeggen ze dat ze niets weten over de prijs, en ook niet over de levering van de nitraat.

fireworkjunk

Registered User
Hey RvN,

Bij Zena:

wats een kvk papiertje en hoe kom je er aan :worried: :worried: :suspicious:

NitraatFreak

Registered User
Tipje: bel eventjes. Grote kans dat je dan antwoord krijgt op alle vragen.

Persoonlijk zou ik TT's meenemen, maar heel veel verschil qua knal zit er niet tussen de TT van Zena en de SC van zena.

Bovenaan