zena 100.000 rol?

condor27

Registered User
ik las net op internet dat Original Fireworks 100.000 rollen verkoopt met 750gr kruit
ik d8 ergens gelezen te hebben dat Original Fireworks----> Zena is toch??????
zijn dit rollen met Flash of zijn dit rollen met buskruit?
het staat hier
ik d8 dat zena alleen feestvuurwerk verkocht ??

wie helpt mij uit de droom? :w :w :w

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
dat zijn die matten die je aan elkaar kan klikken...dit is al meerdere malen besproken....maar is verwijderd met de vernieuwing...dus kon je het mischien niet weten :w

condor27

Registered User
hoefde deze matten niet gekeurd te worden dan ?
of istie alweer uit het ass. ?
staat nog wel op die site vandaar dat ik het vraag :w

erik123nl

Registered User
Ik heb bet eventjes gemaild met de eigenaar van Zena, die zei dat dit ook gewoon feestvuurwerk is, je hebt in ieder geval voor de hele collectie van zena geen kvk nodig. Ik heb ook een prijslijst van Zena gekregen, die post ik wel ergens anders bij illegaal vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:

firekiter

Registered User
het zijn 3 lossen rollen 250gram(al eerder gezecht)
je moet ze aan elkaar knopen heel makkelijk is dat soms helpen ze je in de winkel wel alleen als het rustig is.

Tractor

Registered User
Krijg je dan geen onderbrekingen als ze bij de aanknopingspunten komen? En is er geen groter risico qua uitknallen?

firekiter

Registered User
valt wel mee.
door alles wat weg spring van de bommen maakt die altijd wel de rest aan.
en je zult het bijna tot niet horen of je knoopt hem er 2meter vanaf |:(

Schuim

Moderator
Medewerker
zou een van de mensen in dit topic wel hier even kunnen melden wat de prijs is van deze rol(len) dat is wel zo makkelijk voor de mensen die er nieuwschierig naar zijn en/of van plan zijn om hem te kopen...

Greedings,

uwe Schuim

remio

Registered User
d8 70 euro, maar als je daarvan uitgaat zit je goed. tussen de 65 en 70 euro, dus een nette prijs voor een 100k.

gegroet

P

poziloc

Guest
post van henny plant

Dag mensen,

Ik ga zeer binnenkort naar Belgie maar omdat Alpeco voor mij te ver is ga ik dus naar Maaseik om vuurwerk te halen. Maar voordat ik dat doe had ik nog 2 vraagjes.

Ten eerst kan ik me nog herinneren dat Salon Roger een zogenaamde 100.000 klapper klik-versie had zodat je die mee kon krijgen zonder kvk. Hoe zit dat met deze rol? Is die nog te verkrijgen bij Salon Roger en zo ja hoeveel kost deze en is die van een beetje kwaliteit? Ik weet wel dat de kleinere 20 en 30k rolletjes van vorig jaar wel goed waren in ieder geval.

Ten tweede verkopen ze bij Wimmers-Hermans zogenaamde nitraatmatten als het goed is. Ik heb wel gehoord dat deze vrij duur is maar is dat dan ook een beetje goed alternatief voor een Chainthunder en wat is de precieze prijs ervan?

Ik heb de zoekfunctie ook al gebruikt maar kon daar niet echt goede info uit halen dus vandaar maar ff een topic

Mvg

snitzpower

Registered User
Ik heb er nog geen foto's van genomen, maar heb een 100.000 klapper gekocht in 4 delen 3 delen zijn gewoon zoals alle andere matten en de 4 e daar zit een einbom bij.

Ik heb er geen verstand van maar er staat op de doos 11 kilo nettogewicht en er staat 1.3 g op?
Is vooralsnog een vage beschrijving maar zodra ik foto's heb genomen post ik de rest. voor deze rol(len) heb ik € 75 betaald.

Hoop dat iemand me verder kan helpen, het is dus een connector heb zilverkruit erin zien zitten.

ps. deze rol is niet bij zena gekocht.

Bovenaan