Re: Zembla onderzoekt legaal vuurwerk (Vanavond)
11/12 jaar geleden ook al gedaan bij Radar.
Destijds was KAT vuurwerk het slechtste van Nederland, dikke onvoldoende toen. Net als 60% van de andere producenten. Diamond stond toen niet eens op 1, verbaasde mij toentertijd wel. Wie er wel op 1 stond, dat weet ik niet meer. Was in ieder geval geen Diamond of Royal Class, waar ik destijds gek van was, dat weet ik nog wel.
Zulke populistische klerezooi zie je overigens ieder jaar wel.
Alles in Nederland is ***************, klote, gevaarlijk. Alleen sterretjes zijn safe. Je weet toch.
Eigenlijk zijn sterretjes zelfs ***************, die zorgen voor meer natuurschade dan kaarsjes.
Iedereen massaal aan de kaarsen. Maar niet over je vrouw heen gieten, dat valt onder SM en dat is op het niveau van mensen die leefden in Sodom en Gomorra. Oftewel. Volgens de kerk zijn we een stel heidenen die het milieu verzieken en niets aantrekken van God en ons leven verwoesten.
Anders gezegd. Fuck al die programma's. Kijken kan geen kwaad, tenzij ik er agressief van word. Ik ga gewoon genieten van komende oud en nieuw en ik gun mijn medefreaks hetzelfde plezier. Heren, jullie krijgen een oprechte kus van mij! (en ik ben nog man en hetero ook).
Ik zie de films in januari wel online.
Alles los! Je weet toch...
Toon heeft weer iets aangepast, wat weet ik niet, maar ik vertrouw op zijn oprechte reactie. Mijn reactie was gebaseerd op wat ik zag, zonder de nuance van oa Tony.
Als er dus wat is, mijn reactie is gebaseerd op dat van de volledige informatie. Nietemin deel ik wel mijn ervaringen en expertise.
De * staan voor iets dat ik niet zou moeten zeggen, maar onverwijld gedaan heb.
Mijn excuses daarvoor. Ik ben nogal recht door zee en misschien bot.
Niet overal geliefd, maar wel zo eerlijk als ik maar kan zijn.