Zeer zwaar vuurwerk in postpakket voor Achterhoekers

Moontan

Moderator
Medewerker
Zeer zwaar vuurwerk in postpakket voor Achterhoekers

DOETINCHEM - De politie Oost-Nederland heeft de afgelopen dagen 3 Achterhoekers aangehouden die zeer zwaar en gevaarlijk vuurwerk in het buitenland hadden besteld. Tegen hen wordt proces-verbaal opgemaakt.

Onlangs werd bij een pakketdienst een vuurwerkpakket ontdekt doordat de verpakking gescheurd was.

Overgedragen
2 pakketten waarvan men vermoedde dat ze ook vuurwerk bevatten, werden door pakketdiensten aan de politie overgedragen.

Kaliber
De politie trof vuurwerkbommen aan van een kaliber dat alleen door mensen met speciale kennis mag worden ontstoken.

De politie maakt niet bekend waar de verdachten precies vandaan komen.

http://www.gelderlander.nl/regio/ac...rk-in-postpakket-voor-achterhoekers-1.4378035

Dennis010

Registered User
Voetbalhumor Jack, niet jouw ding.
Die lolbroek heb ik altijd aan jongens... jullie kennen me vervelende comments inmiddels toch wel?

shinji

Moderator
Medewerker
Voetbalhumor Jack, niet jouw ding.
Die lolbroek heb ik altijd aan jongens... jullie kennen me vervelende comments inmiddels toch wel?

Heb je nou echt niet in de gaten dat je jezelf tot een soort van onmogelijken figuur aan het maken ben. Kijk, dat je je eigen verleden als illegaal o&n vierder achter je hebt gelaten is prima, dat je daar de mooien feesten in het buitenland als alternatief voor hebt opgepakt, helemaal goed. Maar laat iedereen in z'n waarde en doe nou niet of je alles hebt uitgevonden, want onderhand ben je de enige die jezelf interessant vind.

Dennis010

Registered User
Oh jee, een bozen Rick ...
Als iedereen zichzelf nou eens niet zo belangrijk vind en wat minder lange tenen zou hebben.....

Lighten up Rick, het leven is niet zo zwaar. Ik stoor me ook mateloos aan allerlei dingen die hier staan of geroepen worden en mijn tegenprestatie is dan een beetje de joker/nar uithangen, zodat die mensen zich ook ongehinderd aan mij kunnen storen.
Zoals nu blijkt vallen daar dus ook onschuldige slachtoffers bij, zoals jij. Ik had van jou overigens wel verwacht dat je door mijn grappen en grollen heen zou prikken. Te hoge verwachting blijkbaar. Mijn excuses.
Niet te veel waarde aan hechten joh, het zijn maar woorden op een forum waar toevallig mensen zitten met dezelfde interesse.

shinji

Moderator
Medewerker
U weet dat de grappen en grollen van een joker/nar de eigenschap hebben dat daar enige vorm van humor in zit?

Dennis010

Registered User
Dat is een persoonlijke smaak natuurlijk, de een houdt van Joep van 't Hek, de ander van Theo Maassen. Ik hou van keiharde/ kwetsende/ zwartgallige humor, maar dat komt misschien omdat ik een hoog relativerend vermogen heb en het hele leven niet zo serieus neem.

Een voorbeeld:

Wat vind ik leuk ? Om in de "voetbalhumor" te blijven....Niks mooier dan een grap over 2 jeugdspelers die van onze club door Ajax zijn geroofd omdat ze daar wel gehaald en gebracht worden door de club, terwijl ze bij onze club met de trein naar de trainingen moeten reizen. Hoe scherp/ sterk is de opmerking dan dat onze geneusde vrienden zoiezo niet zoveel met treinen hebben? Keihard, fout, not done voor heel veel mensen. Een grap die niet kan, maar ik kan er smakelijk om lachen. Misschien vinden een hoop mensen me een idioot, maar ja, zo zit ik eenmaal in elkaar.

Ik word ook aan alle kanten uitgemaakt voor havenslaaf, arbeider, kakkerlak, boer noem het maar op... Dit raakt me totaal niet, en kan iemand er zelfs mee complimenteren als ze erg scherp uit de hoek komen. Ik kan er alleen maar om lachen.

U stoort zich blijkbaar (met nog velen blijkt uit uw verhaal) aan mijn zwartgallige/ cynische vorm van humor. Ik zal mijn teksten daarom nog verder kuissen om verder niemand op de tenen te gaan staan. Alles voor de goede vrede natuurlijk.
Misschien moeten we deze discussie verder voeren onder het genot van een groenen thee zoals u en de uwen dat zo mooi noemen.

En verder is het net als roken: we komen er samen wel uit. ;-)

Bovenaan