Zeer hard stukje vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

youritje

Registered User
Hey

weer een filmpje van mij.
dit keer is het een knaller uit een of ander land richting het oosten.
leek het in ieder geval op aan de tekens te zien.
de kwaliteit van het filmpje gaat... als er belangstelling is zet ik wel een betere versie erop maar dan moet ik eerst weer gaan wachten totdat google m heeft verwerkt.
de knal is hard.. heel erg hard. (vond die bestelwage ook(laugh) )
we hebben hem afgelopen oud en nieuw rond 4 uur snachts afgestoken. leek ons een mooie afsluiter.
ohja in t begin zie je trouwens een legaal pijltje. hij is ligt aangepast waardoor er een leuk lichtspoor in zit met een knal.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2140293174010492635&q=dikke+bom

youri

Alferink

Registered User
Sodeju, dat is een knal zeg.

Heb je misschien een foto van dit pareltje? (bigg)

Is het mss een TiSa zonder stijglading ofzo??

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Dat is zeker geen ground-salute.
Ook geen Italiaanse bom, want deze laat een enorme rookwolk achter en begint met een 'zevenklapper'.
Via een filmpje is het nogal moeilijk te boordelen. Maar hij ging dus een stuk harder dan een supervlinder?

Misschien dat de topicstarter iets meer info kan verschaffen over dit stukje knalvuurwerk?

Gr. Fireworkaddict

Sweet Laker

Registered User
... khoor nooit geluid als ik via die website van google filmpjes probeer te luisteren (mas)

Iemand een idee hoe dat kan, verder heb ik namelijk overal geluid bij (online games, WMP, Quicktime en andere bestanden die ik via internet luister, bijvoorbeeld fearfm ed)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
... khoor nooit geluid als ik via die website van google filmpjes probeer te luisteren (mas)

Iemand een idee hoe dat kan, verder heb ik namelijk overal geluid bij (online games, WMP, Quicktime en andere bestanden die ik via internet luister, bijvoorbeeld fearfm ed)

volume regeling binnen google hoger zetten???

R0nNoZ

Registered User

Ik had het zelfde probleem. Bij mij moet ik rechts in beeld naast ''Downloaden voor'' Windows/Mac veranderen in Video Ipod/Sony PSP.

youritje

Registered User
een naam kan ik je niet geven.
wel dat het waarschijnlijk uit een land als Polen of Tsjechie komt..
en... ja een STUK harder dan een supervlinder als je het mij vraagt zelfs harder dan een Napolitaanse bom.
die auto stond dik 30 a 40 meter verderop en toch ging het alarm af.

Martin1988

Registered User
beste drukverplaatsing dus..

wat zijn de afmetingen? mischien dat we daar iets wijzer van worden.
Of een foto zou nog mooier zijn.

youritje

Registered User
het had ongeveer de dikte van een lege alluminiumrol hij was alleen iets korter.
ik schat zon 7 tot 10 cm korter.
foto heb ik niet.

koen0s

Registered User
hahah, autotoeter > BOEM. Heerlijke afsluiter als je het mij vraagt(win)Trouwens, je houdt de camera goed stil tijdens de klap! Goed filmpje!

youritje

Registered User
neej lijkt niet op die jumbo 'gevallen'.
als ik zo kijk had het wel dezelfde afmetingen maar het was niet zo versiert met allemaal kleurtjes enzo.
gewoon donkerbruin karton met wat gebrabbel erop.

Jumborol

Registered User
Volgens mij was het op een speelveldje cq. grasveldje in een woonwijk.
Zeker voor mij geen optie om hem daar af te steken. Maar ik heb het idee aan de reactie te horen van de filmer dat ie de hardheid een beetje onderschat had.

Overigens ben ik zeer benieuwd wat dit geweest is.

Jeff

Registered User
Moeilijk zonder foto.

Als je zelf al niet wist wat het precies is, waarom heb je dan niet eerst een foto gemaakt? Dan was nu al bekend wat het was...

Sowflash

Registered User
Dat is zeker geen ground-salute.
Ook geen Italiaanse bom, want deze laat een enorme rookwolk achter en begint met een 'zevenklapper'.
Via een filmpje is het nogal moeilijk te boordelen. Maar hij ging dus een stuk harder dan een supervlinder?

Misschien dat de topicstarter iets meer info kan verschaffen over dit stukje knalvuurwerk?

Gr. Fireworkaddict

Inderdaad geen zevenklapper. De knal komt wel redelijk overeen als je het mij vraagt...

Martin1988

Registered User
een foto zou toch mooi zijn.
kan je ook niks op internet vinden? je weet vast nog wel hoe die er uit zag. en zou kunnen googlen.
Ik ben wel nieuwsgierig wat het nu echt is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan