Archief Zakje paddo's

FPM ProductBOT

Registered User
113_Lesli_overig_Zakje_Paddos_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Zakje paddo's[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]113[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 2,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]20 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Wow, van deze paddo's ga je pas echt spacen. Zonder dat het slecht voor de gezondheid is! Hallucinerende effecten.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

smilli

FPM Filmer
Zit hier een partij te spacen op de film:hehe!: Fontein ziet er mooi uit gecombineerd met zo'n prijsje is dit erg leuk

Kobajo

FPM Filmer
Hier moet elke freak wel een zakje van op zijn lijst zetten. Niet om er thee van te maken, maar te genieten van de mooie gouden kleur die uit deze kleine fonteinen komt.

Het is op film helaas niet goed te zien, maar de kleur was heel apart. Zoals Toon toen ook al zei gouden sneeuwvlokjes.

elmo

FPM Moderator
Prachtige fontijn voor het geld 1,50 per stuk waar vindt je zoiets.
Denk niet dat ik hem koop want dan zit ik denk ik met een brullend kind omdat ik het huisje van polp afgebrand heb.
Kan natuurlijk ook wachten tot hij naar bed is.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Heftige fonteintjes zeg! Effect zie je ook niet heel veel zeg! Mooi, goed, in een tasje graag... hoeveel? Doe maar zeker 2 zakjes!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Echt wel een leuk ding voor dat geld zeg! Best een knappe fontein komt eruit.

Leuk om in de voor avond mee te spelen.

Dennis010

Registered User
Goede fonteintjes inderdaad, zeker in mn collectie dit jaar. Zit er trouwens ook 4 en halve meter visco aan zodat het pas na een half uurtje begint te werken?? :hehe!:

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Heb al moeten huilen toen ze niet meer verkocht mochten worden maar wat een terugkomer zeg! 20 gram voor € 2,99!! :hehe!:

Bovenaan