Xtrem Blitzknall rakete

#crazypyro

Registered User
de echte "x-trems" zijn niet meer in de maak maar op moment alleen maar immitaties. Gelukkig maar want er zitten ook goede bij.

Laatst bewerkt:

Grouver

Registered User
Op mijn pijl stond : "Xtreem"- Blitzknall Rakete En deze pijl ging gewoon de lucht in als de echt versie geen fluit dus.
Alleen de knal was te vergelijken met een vlinder/nitraat klap niet harder..... :(

#crazypyro

Registered User
Op mijn pijl stond : "Xtreem"- Blitzknall Rakete En deze pijl ging gewoon de lucht in als de echt versie geen fluit dus.
Alleen de knal was te vergelijken met een vlinder/nitraat klap niet harder..... :(

die heb ik ook gehad. zijn waardeloos helaas. Er schiet bovenuit de pijl een balletje die klapt. erg maf.

LucKy

Registered User
Vorig jaar de neppes blijkbaar gehad. Steeg op met geschreeuw. Kwam amper een meter boven de grond uit en klapte op de deur van de over buren. Wat een zeik dingen zeg. gelijk alles in de bosjes afgestoken en weg met die zooi. Moet er niet aan denken dat om 12 uur iedereen buiten staat en dat ding klapt op 1 meter boven de grond waar iedereen om heen staat.

dikkedonder

Registered User
net 10 van die X-Treem Blitzknall-Rakette gekocht, 2 cm vanaf de bovenkant kan je gewoon samenknijpen. nog niet afgestoken maar ziet er niet echt super uit. de zink 902 die ik heb zijn daarin tegen wel hard en zit soort van metaal/alu motor ofzo ( net als de oude Super Blitzknalle ).

Bovenaan