Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op mijn pijl stond : "Xtreem"- Blitzknall Rakete En deze pijl ging gewoon de lucht in als de echt versie geen fluit dus.
Alleen de knal was te vergelijken met een vlinder/nitraat klap niet harder.....
Op mijn pijl stond : "Xtreem"- Blitzknall Rakete En deze pijl ging gewoon de lucht in als de echt versie geen fluit dus.
Alleen de knal was te vergelijken met een vlinder/nitraat klap niet harder.....
Vorig jaar de neppes blijkbaar gehad. Steeg op met geschreeuw. Kwam amper een meter boven de grond uit en klapte op de deur van de over buren. Wat een zeik dingen zeg. gelijk alles in de bosjes afgestoken en weg met die zooi. Moet er niet aan denken dat om 12 uur iedereen buiten staat en dat ding klapt op 1 meter boven de grond waar iedereen om heen staat.
net 10 van die X-Treem Blitzknall-Rakette gekocht, 2 cm vanaf de bovenkant kan je gewoon samenknijpen. nog niet afgestoken maar ziet er niet echt super uit. de zink 902 die ik heb zijn daarin tegen wel hard en zit soort van metaal/alu motor ofzo ( net als de oude Super Blitzknalle ).