• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

XIV Festival de Pirotecnia Ciudad de El Ejido 2009

Tony

Administrator
Medewerker
Ik kreeg net iets te horen over een pyromusical contest in El Ejido wat in de buurt van Malaga ligt (El Ejido).

De voor ons bekende bedrijven Benlloch en Marti hebben daar mee geschoten. De competite bestaat uit 3 shows en alle 3 heb ik ze voor jullie gevonden.

Donderdag 25 Juni - Pirotecnia Francisco López Franco uit Guadix

Deel 1

Deel 2

Vrijdag 26 Juni - Pirotecna Benlloch

Deel 1

Deel 2

Zaterdag 27 juni - Pirotecnia Marti

Deel 1

Deel 2

Vandaag is bekend geworden dat Pirotecnia Marti de competitie heeft gewonnen! Gongrats to Pirotecnia MARTI

Marti heeft naar mijn mening hier terecht gewonnen. Een show waar ik me niet verveeld bij heb. Muziek keuze is naar mijn smaak alleen het laatste finale nummer vond ik helemaal niks aan, dit word goed gemaakt door het vele vuurwerk wat de lucht in word geknald!

Ze worden steeds beter - MARTI POWER!!

Back
Bovenaan