Xena Vuurwerk SAIL Amsterdam 20-08-15

KoenL

Registered User
Het is vandaag aan Xena Vuurwerk om het SAIL publiek te overdonderen. Zelf staan we vanavond aan de zijkant van het vuurwerk op zo'n 50 meter hoogte; een unieke plek waarvandaan we een goed beeld krijgen van wat er zich op het water afspeelt. Het water is gevuld met bootjes die met hun lampjes voor een sprookjesachtig plaatje zorgen.

Omdat we nu haaks op de show stonden kregen we geen goed idee van de show. De kwaliteit van de bommen was wel merkbaar. Mij zijn bijgebleven de onwijs felle blauwe peony's en de time-rain bommen die bijna tot op het water uitbrandden. Wat mij betreft heeft nar Pyrofoor ook Xena een positief visitekaartje achtergelaten!

DSC_7138.jpg

DSC_7160.jpg

DSC_70851.jpg

DSC_7077.jpg

ReFa

Registered User
Bij vlagen heeft Xena gisteren inderdaad iedereen letterlijk overdonderd. Wat een geweld soms.
Met jullie standpunt inderdaad minder beeld van de opzet van de show, maar wel een mooie
skyline erachter dat weer wat toevoegt vind ik. En toch ook nog een goede indruk van het
vuurwerk.

Z@P

Registered User
Ook weer een heerlijk show zeg, af en toe echt hele grote effecten. Die bommen met rising stars waren top samen met de blauwe peonys!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bovenaan