Nieuw 2024 X-Treme Tsunami 80s

Schuim

Moderator
Medewerker
Surex - Extreme Tsunami 80s.png

Meer over de X-Treme Tsunami 80s:
Importeur:
Salon Roger / Surex
Collectie: Professional Line
Artikelnummer:
Netto kruitgewicht:
- gram
Aantal schoten: 80
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 35 sec.
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
1/1
Effectbeschrijving:

Een 80 shots Pools semi-prof blok met 30 mm buizen voor maximale effectgrootte!
Deze jongen ramt er lekker op los en zorgt voor immense boeketten en lekkere harde dreunen!

Dit is een "vernieuwde versie" van de oorspronkelijke 100s versie. Deze vind je onder deze link.

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
30mm salutes aan het eind... is dat een primeur in consumentenvuurwerk?
Nee, die surex bakken hebben dat al langer. Zijn erg dik net als de fall out zone, ultimate redemption en pulsar explosion, knalt tenminste nog echt lekker.
Maar ik ben benieuwd naar de reden van de downgrade naar 80 schoten, zou deze naar de 1kg nem gegaan zijn ivm maximale aankoop.

1Salute

Registered User
Nee, die surex bakken hebben dat al langer. Zijn erg dik net als de fall out zone, ultimate redemption en pulsar explosion, knalt tenminste nog echt lekker.
Maar ik ben benieuwd naar de reden van de downgrade naar 80 schoten, zou deze naar de 1kg nem gegaan zijn ivm maximale aankoop.
Toch maar eens een van deze aanschaffen dan in 2025

Z@P

Registered User
De In chock (salute cake nummertje 1) van Schuurmans/Vulcan was toch ook 30 mm?
Nee die was 25mm, maar die ging nog wel ietsje beter als deze. Verwacht hier geen geen f4 30mm salutes, maar wel stuk harder als de gemiddelde f2 knalcakes. In NL cakes vind ik het geen toevoeging maar bij deze zeker wel.

In België was ook nog een 30mm single shot salute te koop, de hammer van gaoo.

Z@P

Registered User
Iemand ervaring met de 80 shots versie?
Gezien je deze niet meer mer 2 personen hoeft af te halen zal deze dus 1000gr bevatten, dat is een kleine downgrade van tov de 100s versie

Bovenaan