www.500gram.nl

Tony

Administrator
Medewerker
www.500gram.nl is een feit!!!

Vuurwerk.pagina.nl en Freakpyromaniacs.com zijn een nieuwe website gestart. Deze site is gemaakt om te zorgen dat iedereen
weet wat er de komende maanden gaat veranderen in de vuurwerk wereld.

Zoals de meeste van jullie weten komt er in September een wets wijziging waardoor het voor de importeurs mogelijk is om een pot (cake) niet met maximaal 200 gram kruit te vullen maar met maximaal 500gram.

De tube inhoud (per schot) blijft ongewijzigd maar dan nog is dit een ware revolutie. Niemand had ooit kunnen dromen dat het vuurwerkbeleid in positieve zin zou veranderen. En om dat het best iets groots is hebben de mannen achter www.vuurwerk.pagina.nl en www.Freakpyromaniacs.com besloten een nieuwe website te beginnen waar alle informatie over deze wets wijziging en alle nieuwe artikelen die daardoor verkocht mogen worden op één centrale plek komen te staan.

Elk merk heeft een eigen gedeelte op de website. Je kan het merk van jou keuze links in het menu balk kiezen en daar alle informatie vinden over de effecten en prijs van een bepaald product. Ook is er een forum gedeelte waar je al je vragen en opmerkingen kwijt kan. Let wel op om mee te mogen doen in de discussie zal je moeten registreren (gratis). Ben je al lid op het forum van Freakpyromaniacs.com dan is registreren niet nodig.

Binnenkort zullen de nieuwe producten bij een aantal demo avonden in Nederland gefilmd worden en uiteraard verschijnen deze filmpjes dan op www.500gram.nl

Bedankje

Een aantal importeurs hebben hun medewerking verleent door het leveren van foto's en informatie over de nieuwe producten. Wij willen deze importeurs dan ook vriendelijk voor bedanken voor de medewerking.

Wij wensen jullie veel plezier op deze nieuwe website

Joost en Tony

Moontan

Moderator
Medewerker
Geweldig initiatief.!!!! Je kan inderdaad spreken van een revolutie op vuurwerkgebied.Wie had dit ooit durven dromen. Site is erg overzichtelijk zo.
:w :w

koen0s

Registered User
Tony, Joost en alle anderen die deze site mogelijk maken...Subliem!!

Fantastisch om er zo een geweldige site van te maken. Ik weet al waar ik de komende 131 dagen elke dag een kijkje op ga nemen! Ik ben benieuwd naar de filmpjes en de hopelijk nieuw komende producten.

Ik ben benieuwd of Diamond Collection zijn assortiment nog gaat uitbereiden naar 500 grams potten.

1 september 2006: Gouden bladzijde in de vuurwerkgeschiedenis:9 :*:D

Gr. Koen

thunderboy

Registered User
Inderdaad een zeer goed initiatief, alle cakes overzichtelijk op 1 site. Wat ik ook schitterend vind, zijn de namen die ze elke weer weten te geven aan sommige cakes, hoe verzinnen ze ut zeg:p . Ook ik ben zeer tevreden met deze 500 grms regeling, prijzen vind ik netjes, en ik ga zeker wat produkten aanschaffen.

Grtzz TB

GMP82

Zilveren Member
Ik heb dit al es vaker gezegd :+ maare...
GOED BEZIG HEREN! ;)

Het forumgedeelte zie ik nu nog niet op die site staan, deze wordt zeker soort van geimporteerd vanuit (of gelinkt naar) hier? (anders zou je immers een dubbel forum krijgen?)

:w

Laatst bewerkt:

Pieter

Registered User
Goed iniatief, uniek en zeer handig voor de freak. Helemaal top als er ook filmpjes komen van de nieuwe 500grams producten.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb dit al es vaker gezegd :+ maare...
GOED BEZIG HEREN! ;)

Het forumgedeelte zie ik nu nog niet op die site staan, deze wordt zeker soort van geimporteerd vanuit (of gelinkt naar) hier? (anders zou je immers een dubbel forum krijgen?)

:w

Onder elk product staat een link ( Klik hier .....) naar het forum.

atlantvinc

Registered User
stiekum ben ik al een beetje overstag gegaan om er die heren van hardix erbij te nemen, waaaa echt potten naar mijn hart ;)

*edit weliswaar van de titaniumcoll. dan... :)

Laatst bewerkt:

Cameo

Registered User
Prima initiatief deze nieuwe website! Nu is er een duidelijk overzicht van producten voor freaks, maar ook voor de "gewone consumenten". En met straks (misschien pas volgend seizoen) wellicht nog wat demofilmpjes en "reviews" van de cakes is er een prima naslagwerk. Erg goed voor inspiratie en natuurlijk de voorpret.

Groetjes,
Cameo

Alexy

Registered User
Woei! Onwijs handig!!! Mooi overzichtelijk, en goede info! Nou krijg ik echt de kriebels, wát een gave spullen zijn erbij gekomen! 1000×dank:)!

powerfull

Registered User
prachtige site,
Mooi overzichtelijke site en mooie layout.

m.v.g. Powerfull

Laatst bewerkt door een moderator:

Takkieone

Registered User
Weet iemand waar en wanneer de demo-avonden zijn?
En anders wanneer de filmpjes ongeveer komen?
Die site is idd helemaal top.:w

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan