Archief Wonderful Heaven

Tony

Administrator
Medewerker
Broekhoff - Wonderful Heaven.png
Meer info over de Wonderful Heaven:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 738
Advies verkoopprijs: € 29,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 275 gram
Aantal schoten: 19
Kaliber:
Tijdsduur:
30 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

Gold blink tail to gold blink willow with blue stars.

vuurwerktomw

Registered User
Ziet er super uit!
Alleen jammer dat je beetje misleid wordt dat ze er 2 op dezelfde plek tegelijk afsteken. Dan denk je dat er erg mooi tempo inzit, maar t zijn er uiteindelijk 2. Goede verkooptechniek maar minder voor als je egt een liefhebber bent ( tenzij je natuurlijk geld zat hebt en er meer dan 1 koopt en tegelijk wilt afsteken ).

polleke45

Registered User
Maar 30 euro vind ik echt een koopje voor zo'n cake duurt lekker lang wel een beetje eenzijdig en tempo ietwat laag. Ik wil deze eerst meemaken op de demo voordat ik deze aanschaf.

Ziet er super uit!
Alleen jammer dat je beetje misleid wordt dat ze er 2 op dezelfde plek tegelijk afsteken. Dan denk je dat er erg mooi tempo inzit, maar t zijn er uiteindelijk 2. Goede verkooptechniek maar minder voor als je egt een liefhebber bent ( tenzij je natuurlijk geld zat hebt en er meer dan 1 koopt en tegelijk wilt afsteken ).

Wat dacht je ervan dat er hier schietplaatsen zijn en er 3 per plaats worden geschoten. Dus 15 tegelijk idd heel erg misleidend.

polleke45

Registered User
Wat dacht je ervan dat er hier schietplaatsen zijn en er 3 per plaats worden geschoten. Dus 15 tegelijk idd heel erg misleidend.

Nee het zijn er overduidelijk 2 per post tel de boeketten op 1 post maar en dat zijn er 38 en 38:19=2.
Volgens mij worden bij Broekhoff demo's alleen de kleine producten per 3 per post geschoten en de grotere per 2 per post.

sebastiaantje

Registered User
Ik vindt de blauw en goud combi altijd prachtig en persoonlijk vindt ik crown een van de betere merken!

Deze komt zekers in mijn collectie!

gr sebas

funkie x

Registered User
nee, het werd zo te zien aan de overkant van een meertje geschoten.
dus ik denk dat het een fontein geweest is of het ruisen van de wind door de bomen :)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wow, Heb deze in Apeldoorn gezien, en deze cake is voor mij de koning onder de geelgoud met blauw cakes!
Luscious gold with brightblue! Yummy!

Beekje

Registered User
Het is zo jammer dat deze cake niet in alle folders van Broekhoff stond en dat deze niet wordt aangeprezen als Superaanrader want man man wat een cake! Het effect is werkelijk zo goed en de sterren zo helder dat ik weer een nieuwe kwaliteit heb gezien van Broekhoff. Toppertje en in 2011 maar wat meer van bestelle!

Bovenaan