stef
Member
Beste VW en EK liefhebbers.
Het volgende schept bij mij nogal veel bedenkingen.
De wk 2010 is in volle gang, dat zal niemand onopgemerkt gebleven zijn want...
Bij het nuttigen van een bakkie koffie in de tuin, vroeg of laat, galmt er altijd wel ergens een wk toeter uit de achtertuin.
Wat wil nu het geval.
Nederland is een land van regeltjes, wie kent ze niet als het op vuurwerk aankomt.
Die wk toeter produceerd een ruim 120 db gehalte.
De pest is alleen dat als er een begint te toeteren er al snel een antwoord volgt... met een toeter.
En soms wel meer toeters tegelijk.
En dan te bedenken dat er op consumentenvuurwerk een liemiet staat van 117 db geluid.
Op een consumentenpot staat in de eerste zin, feestvuurwerk... buitens huis gebruiken enz enz.
Dus als nederland scoord mag ik wel ruim 120 db door een toeter naar buiten knallen.
Maar als ik liefhebber van vuurwerk een pot die 117 db produceerd en 15 seconde duurd ben ik strafbaar.
Ik wil die confrontatie wel eens an gaan met oom agent.
Er staat toch duidelijk FEESTVUURWERK op die pot.
En als nederland wint is het voor mij feest.
Want, blazen op zo'n toeter vind ik maar niks en vuurwerk vind ik helemaal geweldig.
Dus... knallen met die handel.
Als je dus nog wat over heb is dit je kans om het op te stoken denk ik.
Ik heb gesproken en ben het spuug zat met die nedrlandse regeltje.
Wat nou wk toeter............ knallen met die handel.
Groetjes Giron
Het volgende schept bij mij nogal veel bedenkingen.
De wk 2010 is in volle gang, dat zal niemand onopgemerkt gebleven zijn want...
Bij het nuttigen van een bakkie koffie in de tuin, vroeg of laat, galmt er altijd wel ergens een wk toeter uit de achtertuin.
Wat wil nu het geval.
Nederland is een land van regeltjes, wie kent ze niet als het op vuurwerk aankomt.
Die wk toeter produceerd een ruim 120 db gehalte.
De pest is alleen dat als er een begint te toeteren er al snel een antwoord volgt... met een toeter.
En soms wel meer toeters tegelijk.
En dan te bedenken dat er op consumentenvuurwerk een liemiet staat van 117 db geluid.
Op een consumentenpot staat in de eerste zin, feestvuurwerk... buitens huis gebruiken enz enz.
Dus als nederland scoord mag ik wel ruim 120 db door een toeter naar buiten knallen.
Maar als ik liefhebber van vuurwerk een pot die 117 db produceerd en 15 seconde duurd ben ik strafbaar.
Ik wil die confrontatie wel eens an gaan met oom agent.
Er staat toch duidelijk FEESTVUURWERK op die pot.
En als nederland wint is het voor mij feest.
Want, blazen op zo'n toeter vind ik maar niks en vuurwerk vind ik helemaal geweldig.
Dus... knallen met die handel.
Als je dus nog wat over heb is dit je kans om het op te stoken denk ik.
Ik heb gesproken en ben het spuug zat met die nedrlandse regeltje.
Wat nou wk toeter............ knallen met die handel.
Groetjes Giron