Winkels in Belgie.

remcotjah

Registered User
Ik zit op het moment in zuid limburg, ik wil graag even nou ik toch lekker dichtbij ben ff naar een vuurwerk winkel ofzo.
het punt is.. dat alles wat ik opzoek heb je een vergunning van de politie nodig etc.

ik wordt er beetje gek van en verlies de hoop, heeft iemand een adresje wat het hele jaar verkoopt waar je GEEN kvk of vergunning voor nodig hebt?

vergunning is vooral nodig voor knalvuurwerk :( .. .juist wat ik wil hebben.

Hopelijk heeft iemand een ID en wilt deze met mij delen.

Mvg,
Remco

Masterboy

Registered User
Ik dacht thans dat alleen Belgen een vergunning van politie nodig hebben om knalvuurwerk te kopen in België.
Nederlanders kunnen dit wel vrij kopen in België (spul waar geen KVK voor nodig is)

remcotjah

Registered User
dus iedereen uit belgie heeft een verguning van de politie nodig.. .MAAR nederlanders die mogen gewoon alles kopen? .. .klinkt wel appart, weet je dat zeker?

Masterboy

Registered User
Dat Belgen een vergunning van politie of gemeente moeten voorleggen om knalvuurwerk te kunnen kopen in België weet ik wel zeker.
En Nederlanders moeten dit niet voorleggen in België, en kunnen dan vrij het spul kopen waar geen KVK voor nodig is.

fexZy

Registered User
klopt helemaal masterboy, nederlanders mogen gewoon knalvuurwerk kopen.
Belgen daar in tegen moeten een speciale vergunning hebben voor het kopen van knalvuurwerk:nuts:

remcotjah

Registered User
kijk is aan ^^ dankjullie wel, hebben jullie eventueel nog een tip voor een goede winkel voor knal vuurwerk in de buurt van limburg?
anders ga ik naar kostuumverhuur jansen.. die zag er namenlijk best goed uit =]

P

poziloc

Guest
Hier wordt genoeg over gesproken in wetgeving en veiligheid
Deze gaat dus op slot

Bovenaan