[WINACTIE] Win VIP-Tickets Magnum/Vuurwerkexpert-Demo!!

Win VIP-Tickets Magnum/Vuurwerkexpert-Demo!!
Op dinsdag 10 september a.s. organiseren wij van Broekhoff Vuurwerk de DIKSTE demo van het jaar: namelijk de gecombineerde demo van Magnum Vuurwerk én Vuurwerkexpert. Met een VETTE Eindshow/Finale als spetterende afsluiter. En jij kunt daar als VIP bij aanwezig zijn. Dat betekent dat je tijdens het besloten deel van de avond al wordt verwacht en door ons ook van een hapje en drankje wordt voorzien. En je mag nog iemand meenemen ook!

Wat moet je doen?
Simpel: laat ons hier in dit topic weten waarom juist jij deze speciale tickets zou willen winnen. That's it! Natuurlijk zou het mooi zijn als je onze Facebook- en Youtube-kanalen @Magnumvuurwerk en @Vuurwerkexpert.nl zou gaan volgen, maar de meesten doen dat immers al... ;) Neemt niet weg dat je hier in het topic wel creatief mag zijn bij het indienen van jouw inzending. Maar verplicht is dat dus niet.

Kleine lettertjes
Onder alle inzendingen die via de diverse kanalen worden ingediend verloten we 4 setjes van elke 2 VIP-tickets. Er zullen dus 4 winnaars zijn die elk 2 VIP-kaarten tot hun beschikking krijgen. Je kunt t/m a.s. vrijdag 7 september mee doen en zaterdag 8 september maken we de winnaars bekend. Mocht jij één van de gelukkige winnaars zijn, hou er dan rekening mee dat we je op zaterdag 8 september zullen vragen om z.s.m. contact met ons op te nemen zodat wij jou van verdere detailinfo kunnen voorzien.

We kijken uit naar jullie inzendingen en wensen iedereen natuurlijk HEEL VEEL GELUK!! (y)✌️

Yoshimitsu

Registered User
Jaaa dit zou echt geweldig zijn, ben zeer benieuwd naar de nieuwe artikelen want Broekhoff is naar mijn mening 1 van de beste importeurs met zeer gave artikelen waaronder mijn favoriete cake (en met mij velen denk ik) de Cairo Crackling/Ultimate Chry! En dan kan ik gezellig samen met medefreak/buurman Jeffrey!

Dvg72

Nieuwe Member
Op dinsdag 10 september a.s. organiseren wij van Broekhoff Vuurwerk de DIKSTE demo van het jaar: namelijk de gecombineerde demo van Magnum Vuurwerk én Vuurwerkexpert. Met een VETTE Eindshow/Finale als spetterende afsluiter. En jij kunt daar als VIP bij aanwezig zijn. Dat betekent dat je tijdens het besloten deel van de avond al wordt verwacht en door ons ook van een hapje en drankje wordt voorzien. En je mag nog iemand meenemen ook!

Wat moet je doen?
Simpel: laat ons hier in dit topic weten waarom juist jij deze speciale tickets zou willen winnen. That's it! Natuurlijk zou het mooi zijn als je onze Facebook- en Youtube-kanalen @Magnumvuurwerk en @Vuurwerkexpert.nl zou gaan volgen, maar de meesten doen dat immers al... ;) Neemt niet weg dat je hier in het topic wel creatief mag zijn bij het indienen van jouw inzending. Maar verplicht is dat dus niet.

Kleine lettertjes
Onder alle inzendingen die via de diverse kanalen worden ingediend verloten we 4 setjes van elke 2 VIP-tickets. Er zullen dus 4 winnaars zijn die elk 2 VIP-kaarten tot hun beschikking krijgen. Je kunt t/m a.s. vrijdag 7 september mee doen en zaterdag 8 september maken we de winnaars bekend. Mocht jij één van de gelukkige winnaars zijn, hou er dan rekening mee dat we je op zaterdag 8 september zullen vragen om z.s.m. contact met ons op te nemen zodat wij jou van verdere detailinfo kunnen voorzien.

We kijken uit naar jullie inzendingen en wensen iedereen natuurlijk HEEL VEEL GELUK!! (y)

Liannevg

Nieuwe Member

Wat moet je doen?

Kleine lettertjes

We kijken uit naar jullie inzendingen en wensen iedereen natuurlijk HEEL VEEL GELUK!! (y)✌️

Al vanaf jongs af aan ben ik opgegroeid met vuurwerk. Thuis zijn wij enorme vuurwerkfans en zouden wij dolgraag deze demo willen bijwonen! Deze kans zou niet alleen mij, maar ook mijn vader enorm blij maken. We genieten altijd van spectaculaire vuurwerkshows en zouden deze VIP-ervaring enorm waarderen. 🎆

Knettermans

Bronzen Member
Ik ben sowieso van de partij samen met m'n zwager want dit soort gelegenheden wil ik zeker niet missen. Als dat dan als VIP kan wordt de avond alleen maar mooier. Als ik zo zie hoeveel positieve reacties er op de uitnodiging zijn, niet alleen hier, dan verwacht ik dat er een flink aantal freaks van de partij is. Nu nog hopen dat er lekker veel van de nieuwe producten geschoten wordt, ik verwacht dat er wel een verlanglijstje uit gaat komen.

robert-v-dijk87

Registered User
Ik heb toch even een gedichtje gemaakt met behulp van het internet dat wel....

Nou hier komt ie 🤣

Met een hapje en een drankje in de hand,
Zitten wij straks als VIP aan de rand.
Vuurwerk gek, dat zijn wij wel,
We kijken uit naar die knallende show, wat een spel!Mijn collega en ik, klaar voor de pret,
Hopen op die VIP-plek, dat wordt vet!
Kleuren in de lucht, wat een prachtig gezicht,
Samen proosten we op een knallend licht!Dus Magnum, vuurwerkExpert, kies ons erbij,
Met een hapje en drankje zijn wij blij!
Laat de vonken vliegen, groot en klein,
En maak ons VIP, dat zou top zijn!

OmG wat slecht dit 🤣🤣🤣

keimpe

Nieuwe Member

Wat moet je doen?

Kleine lettertjes

Al jaren vuurwerkfanaat en heb mijn zoon aangestoken met dit virus, de rest van het gezin wordt er soms wel beetje gek van want het hele jaar door zijn we ermee bezig. Eerst alle filmpjes van afgelopen oud en nieuw bekijken en dan aftellen tot er nieuwe demo's en filmpjes verschijnen. Wat zou het geweldig zijn om samen met mijn zoon als vip bij jullie show te mogen zijn.

BertJanvG

Nieuwe Member
Al van jongs af aan ben ik met het vuurwerkvirus aangestoken. Ik kijk het hele jaar er al weer naar uit. Het lijkt me fantastisch om samen met mijn heit naar deze show te gaan en te genieten van al het vuurwerk. Het zou een onvergetelijke ervaring zijn om de VIP kaartjes te winnen en te genieten van al het spektakel. Ik hoop dat we geselecteerd worden voor de VIP-tickets!🎆🤞

UITSLAG WINACTIE!!

Allereerst bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties op deze Winactie en de Freak-uitnodiging voor onze Demo!

En natuurlijk ook bedankt voor alle inzendingen. De één nog creatiever en origineler dan de ander. Sommigen van jullie hebben ook nog eens via verschillende kanalen meegedaan mét verschillende inzendingen. Slim bedacht!

Uit alle inzendingen hebben we de volgende winnaars geselecteerd 🥳:

- Robert-v-dijk87
- JanFireman
- Mvuurwerk
- Knettermans

Gefeliciteerd, jullie winnen elk een setje van 2 VIP-kaarten voor de Demo van Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert op a.s. dinsdag 10 september!

We willen de winnaars vragen om als het kan vandaag nog een mail te sturen naar info@magnumvuurwerk.nl. Na de ontvangst van jouw mail krijg je van ons aanvullende info. Alvast bedankt!

En natuurlijk zijn alle andere inzenders van harte welkom bij het Demo-deel van de avond. We zien jullie heel graag daar!

Diederikv

Nieuwe Member
UITSLAG WINACTIE!!

Allereerst bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties op deze Winactie en de Freak-uitnodiging voor onze Demo!

En natuurlijk ook bedankt voor alle inzendingen. De één nog creatiever en origineler dan de ander. Sommigen van jullie hebben ook nog eens via verschillende kanalen meegedaan mét verschillende inzendingen. Slim bedacht!

Uit alle inzendingen hebben we de volgende winnaars geselecteerd 🥳:

- Robert-v-dijk87
- JanFireman
- Mvuurwerk
- Knettermans

Gefeliciteerd, jullie winnen elk een setje van 2 VIP-kaarten voor de Demo van Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert op a.s. dinsdag 10 september!

We willen de winnaars vragen om als het kan vandaag nog een mail te sturen naar info@magnumvuurwerk.nl. Na de ontvangst van jouw mail krijg je van ons aanvullende info. Alvast bedankt!

En natuurlijk zijn alle andere inzenders van harte welkom bij het Demo-deel van de avond. We zien jullie heel graag daar!
Gefeliciteerd! Alsnog tot dinsdag🎆

Bovenaan