Wild Wild West

Tony

Administrator
Medewerker
1857_Wolff_Dynasty_Professional_Wild_Wild_West_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Wild Wild West[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1857[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 7,80[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]63 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/12/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Re: Wild Wild West (nieuw 2010)

Vind dit wel een gaaf diing en al zeker voor het geld. Heb er maar 4 op de verlanglijst gezet.

PyroGuy

Registered User

Bedoel je hoe deze op de demo's beviel? Want deze is nieuw in 2010 dus niemand heeft hem nog gehad.

Dat bedoel ik inderdaad Polleke ;)
Ken het assortiment van Wolff goed genoeg en het staat ook duidelijk in de titel :)

Nou ik denk dat ik deze ook maar op mijn lijstje zet. Vind dat hij erg mooie kleuren heeft en een leuke finale met een fluitje :)

Tony

Administrator
Medewerker

Ziet er inderdaad heel leuk uit.
De boeketten zijn groter dan dat je hier ziet. De films is gemaakt op zo een 60 meter afstand.

polleke45

Registered User

Welke film is gemaakt op 60m afstand die van wolff zelf of die van robsvuurwerkshop?

funkie x

Registered User

toppertje hoor.
het blauw blijft ook lekker lang hangen en op het einde goede felle crackling.
ziet er erg goed uit!

sebastiaantje

Registered User

Jaja deze komt er zeker , ik denk driemaal. Deze cake kun je niet laten liggen voor deze prijs. Soms moet je profiteren als je dat kunt. Vooral dat blauw is mijn ding.

Gr

boozebelly

Registered User

Prima hebbedingetje lijkt mij :hehe!:
Normaal ben ik niet zo van dit soort kleine cakes, maar de kleurencombinatie blauw-roze (?) vind ik bij deze wel heel erg leuk. Ik zeg: "Budget-toppertje!"

Sjoelie

Registered User

Voor het eerst dat ik met Wolff vuurwerk in aanraking kom. Mijn verkooppunt is overgestapt van diamond naar Wollf. Ben zeer enthousiast over de kwaliteit en prijs.

Booomy

Registered User

Voor het eerst dat ik met Wolff vuurwerk in aanraking kom. Mijn verkooppunt is overgestapt van diamond naar Wollf. Ben zeer enthousiast over de kwaliteit en prijs.

Dat is een goeie zet. Diamond heeft vaak wel kwaliteit maar de prijs is vaak hoog. Wolf is echt een topper. Daar ga je je zeker mee vermaken.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Een erg mooi goed betaalbaar potje, we hebben hem tijdens de Wolff demo gezien. Was toen wel een cake die echt opviel voor mij. Wil deze zelf dan ook graag hebben.

Bovenaan