Wierden (Demo Rubro Vuurwerk)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vuurwerkbesluit
Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij besloten hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3B.1, lid 3 onder a van het Vuurwerkbesluit te verlenen aan Vuurwerkevents. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van professioneel vuurwerk op 29 augustus 2017 op de locatie Akkerwal in Wierden. Het tijdstip van afsteken op 29 augustus 2017 ligt tussen 19.00 uur en 23.00 uur.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ja die omroeper was wat. Hoeveel zijn informatie weinig toegevoegde waarde gaf zorgde hij wel voor een hele leuke sfeer. Heb wat af zitten lachen om die man.
Wat de demo zelf betreft vond ik vooral de oude producten weer goed over komen met name de combiboxen.
Persoonlijk vind ik de compoundboxen van Rubro ook wel goed, al zit er wel een nadeel aan vast dat er altijd wel een cake tussen kan zitten die je minder kan bekoren.

Een minpuntje vond ik toch wel de aanwezigheid van veel crackling in de cake,s en wat ik ook jammer vond was dat de Transbomber met 5 tegelijk werd afgeschoten. Ik heb hierdoor nog geen beeld van deze box kunnen krijgen.

Verder een leuke avond gehad die prima door Rubro was verzorgd.

Laatst bewerkt:

Reverser

Registered User
Volledig uncut demo video (inclusief commentaar :) ) voor de liefhebbers die hem nog eens willen zien.

Maar liefst 45 minuten Holland Finest vuurwerk.

Finale

gizmo75

Registered User
Hierbij ook mijn filmpje van de Finale en natuurlijk om de traditie hoog te houden "uit de losse pols gefilmd"!! :wink:

martijn_vuurwerkgek

Registered User
Zojuist alles terug zitten kijken, wat mij betreft een demonstratie die je bijna niet eens serieus kan nemen.
Dat iedere leverancier tegenwoordig wat opgefokte samples afschiet op een demo zijn we onderhand wel gewend, maar naar mijn mening spant Rubro toch echt wel de kroon ieder jaar
Zelfs een immortal gold, die toch al wat jaren op de markt is, wordt nog even in een opgefokte versie getoond.
Daarnaast heb ik sterk mijn twijfels bij een aantal powerdeals.. die zien er gewoon iets te dik uit voor die prijs!

Het toppunt dit jaar vind ik toch wel de commentator, want laten we eerlijk zijn.. dit kan je toch niet serieus nemen?
Zoals Moontan al zei: het is zeker leuk om naar te luisteren en kan me best voorstellen dat je er om kan lachen, maar als er zoals meneer zelf zegt 4980 mensen aanwezig zijn zou ik toch een andere commentator neerzetten om een beetje professionaliteit uit te stralen.. je staat daar immers toch je producten te verkopen aan winkeliers en e.v.t. consumenten

Al met al leuk om naar te kijken.... maar ik durf mijn lijst er nog niet mee te vullen.
Hopen maar weer dat we ''de echte'' versies op de demo's in November en December te zien krijgen

The Passion

Registered User
ik vond de primal instinct toch echt wel een van de toppers van deze demo. wat een vette burst kwam daarvan af zeg.
die staat zeker op mijn lijstje.

The Passion

Registered User
Zojuist alles terug zitten kijken, wat mij betreft een demonstratie die je bijna niet eens serieus kan nemen.
Dat iedere leverancier tegenwoordig wat opgefokte samples afschiet op een demo zijn we onderhand wel gewend, maar naar mijn mening spant Rubro toch echt wel de kroon ieder jaar
Zelfs een immortal gold, die toch al wat jaren op de markt is, wordt nog even in een opgefokte versie getoond.
Daarnaast heb ik sterk mijn twijfels bij een aantal powerdeals.. die zien er gewoon iets te dik uit voor die prijs!

Het toppunt dit jaar vind ik toch wel de commentator, want laten we eerlijk zijn.. dit kan je toch niet serieus nemen?
Zoals Moontan al zei: het is zeker leuk om naar te luisteren en kan me best voorstellen dat je er om kan lachen, maar als er zoals meneer zelf zegt 4980 mensen aanwezig zijn zou ik toch een andere commentator neerzetten om een beetje professionaliteit uit te stralen.. je staat daar immers toch je producten te verkopen aan winkeliers en e.v.t. consumenten

Al met al leuk om naar te kijken.... maar ik durf mijn lijst er nog niet mee te vullen.
Hopen maar weer dat we ''de echte'' versies op de demo's in November en December te zien krijgen

de immortal gold was toch echt dezelfde versie als ik hem heb gehad twee jaar geleden.

bridge

Bronzen Member
Rubro komt dit jaar niet zo goed voor de dag als de andere jaren als ik de reacties lees en hoor her en der. Alleen het oudere bekende werk doet het goed. Het nieuwe wordt niet zo omarmd als vorig jaar bijvoorbeeld de transbomber.

Bovenaan