Wie kent dit?

Benji

Registered User
De titel zegt het al: wie weet wat dit zijn. Heb ze gekocht als gelijkwaardige aan uitjes. Zou dit gewoon een Titanium Salute zijn? Ze waren 7.50 per stuk.

my.php
[/URL][/IMG]

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
het ziet er uit als een soort uitje , maar dan van chinese afkomst.
het gebuisde lont ziet er ook wat kort uit. wees er maar voorzichtig mee.

Fire Fox

Registered User
Groundsalute, een 2.5" salute zonder stijglading.

Vrij harde dreun, gelezen dat de knal vergelijkbaar is met knallers van kaliber Explod/Cobra 6/Titanova Delova etc. ;)

Benji

Registered User
Ok, bedankt voor de aanwijzing Vinnie en de rest voor de antwoorden. Wou sowieso de lont verlengen, want volgens mij is alleen het zichtbare gedeelte normaal en is de rest schietlont, net zoals shells.

@ Fire Fox: Heb jij deze al eens gehad?

Wat ik gehoord heb, is dat ze goed hard gaan, maar in hoeverre dat verkooppraat is weet ik natuurlijk niet.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik denk dat deze ,,uitjes'' uit een (knal) blokkie gesloopt is.
En er daarna lont op geplakt is.
Ik vind het erg op knutsel werk lijken.

Kijk er mee uit, is niet betrouwbaar spul.

Benji

Registered User
Ik denk dat deze ,,uitjes'' uit een (knal) blokkie gesloopt is.
En er daarna lont op geplakt is.
Ik vind het erg op knutsel werk lijken.

Kijk er mee uit, is niet betrouwbaar spul.

Ik ben benieuwd naar de knallen, maar bewaar ze toch voor O&N. Zal er idd voorzichtig mee zijn.

Die groundsalute's komen die origineel uit een blok (kan me voorstellen dat ze ze deze naam geven terwijl ze eigenlijk in een blok thuishoren)? Of zijn die echt bedoeld om op de grond af te steken?

pyro023

Registered User
Ik krijg er vandaag eentje voor in mijn knalcollectie.
Ik betaal er 15 euro voor,erg duur,maarja hij moet gewoon in de collectie.
Verder kan ik me herinneren dat het vorige topic hierover gesloten werd wegens zelfmaak.
Toch betwijfel ik of het zelfmaak is.
Het ziet er erg slecht afgewerkt enzo uit met al die lijmresten,maar het zit mooi in het doosje(past precies)worden zelfs per karton verkocht,en je ziet ze werkelijk overal verschijnen sinds dit jaar.

mvg pyro023

Bovenaan