Wie kent dit blokje?

kjh

Registered User
Ik ben hier nieuw wat betreft posten, maar ik lees hier al wat langer. Echt een top-site met veel info en forum-leden die er een hoop vanaf weten. Ik vond het eigenlijk zonde om topic 3832 te openen met "wie kent dit blokje" maarja ik wil ook niet iemands topic verzieken. Dus bij deze... wie kan mij meer hierover vertellen?

bo0mma4.jpg

Alvast Bedankt!

remio

Registered User
is een fan-shaped no-name blok. mixed effect met waarschijnlijk salute finale.

dit zijn de nwe wikkels van no-name dit jaar!

kjh

Registered User
Bedankt voor je snelle reactie,

En ik heb gelezen dat je bij dit soort potten 50 meter afstand moet houden, bedoelen ze daarmee dat, mocht die omvallen dat je dan veilig staat? Want als hij 2/3 in gegraven is en goed stevig staat lijkt mij de kans zeer gering dat er was mis zou kunnen gaan.

Veiligheid staat natuurlijk voorop, maar 50 meter is wel erg ver... Beetje tegenstrijdig maar jullie snappen hoop ik wel wat ik bedoel.

remio

Registered User
50 m is idd erg ver. hou er wel rekening mee dat je hem goed neerzet met oog op je publiek. en zet deze blokjes altijd vast met bv 2 zandzakjes of stoeptegels, ze zijn nogal gevoelig voor omvallen. ingraven kan ook ja, maar een zakkie ertegen is wat makkelijker. en ze schieten ruim, dus hou oo rekenig met huizen in het verlengde van het shot!

op www.vuurwerkpunt.com staat een filmpje van een 49 sh versie van dit blok.

gr remio

Laatst bewerkt:
Bovenaan