Widowmaker (special)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
degene op de foto is de "gewone"widowmaker, een special heeft bij het doodskopje rode ogen!;)

vuurwerk bjorn

Registered User
dit is een Widowmaker special, hij is iets dikker als een gewone widowmaker en er zitten er 11 in een pakje. Je kunt de verpakking herkennen aan de rode ogen van de doodskop.

Prijs ±2,50
bij de producten van alpeco stond eerst dat de gewonen widow 1,50 kosten en later opeens 2,50 en nu zeg jij dat de widow special ook 2,50 is,nu snap ik t niet meer wat kost nou wat?
met vriendelijke groeten,vuurwerk bjorn

Laatst bewerkt:

Red Lantern

Registered User
vuurwerk bjorn zei:
bij de producten van alpeco stond eerst dat de gewonen widow 1,50 kosten en later opeens 2,50 en nu zeg jij dat de widow special ook 2,50 is,nu snap ik t niet meer wat kost nou wat?
met vriendelijke groeten,vuurwerk bjorn

Toen ik er was kostte de normale widowmaker 1,50 (meen ik) en de widowmaker special 2,40.
Maargoed, zoals je waarschijnlijk alwel weet heeft Alpeco eigenlijk geen vaste prijzen, vandaar dat deze nogal vaak veranderen.

Groetjes,
RedLantern

Petrvuurwerk

Registered User
ik had de normale widowmaker, ging wel lekker , niet zo bijzonder de pirat special ging wel stuk harder.
maar waar kun je een widowmaker special dan mee vergelijken?

Thunderbomb

Registered User
Ik vind ze ongeveer even hard gaan als een pirat special misschien iets zachter maar scheelt niet veel. Voor de prijs kun je dus beter pirat specials halen. Wel hebben de widowmaker specials meer weigeraars dus doe mij maar de pirat specials.

bartknal

Registered User
heb juist nog eens een widowspecial en pirat special afgestoken en moet zeggen kwa knal niet veel verschil maar druk is de widowspecial beter(had ze in de grond gestoken en het gat van widowspecial was groter)

thunder star

Registered User
2 jaar geleden had ik bij alpeco de match cracker (die blauwe) van bonbridge, en vorig jaar zag ik ze opeens niet meer liggen. Nou is mijn vraag zijn deze uit de handel genomen, of waren ze er gewoon tijdelijk niet?

rembo

Registered User
ook de widowmaker special is bij alpeco weer zonder kvk te verkrijgen(smile)

mooi stukje vuurwerk maar gooi ze niet te hard op de stenen, dan kan de strijkkop er uit vallen en gaat hij dus niet meer af(mas)

doncorleone37

Registered User
is het nog wel de moeite waard om widowmakers te kopen.
pirate specials knallen minstens zo hard voor een veel beter prijs, ze zijn wel gevaarlijker maar je kan er altijd nog een lontje op plakken.
als je het mij vraagt hebben de widowmakers hun beste tijd gehad...

Anthony_bomb.

Registered User
Als Pirat special is uitverkocht, dan heb je alsnog een goed alternatief om te kopen : widow special.

Van mij mogen ze er dus gewoon inblijven.

tommetjuh

Registered User
jah idd.. voor mij maakt die prijs niet echt veel uit! maar de knal is even goed en de vertraging van de widow is uitstekend vergleken met de pirat!

dus liever nog 5 vingers, en 50 cent armer dan
4 vingers en 50 cent rijker..!

PatroontjeNL

Registered User
Heb ff wat foto's gemaakt(bigg):

Dit is de strijker zelf:
7394548fa1e9f6c4.jpg

Dit is het doosje (met de eerder genoemde "rode ogen"):
7394548fc960ccab.jpg

Hij knalt zover ik weet evengoed als de HUIDIGE(!) pirat special. Ik vind het een leuke knaller met een goede vertraging, klinkt geinig in een put(roll).

ShayoLo

Registered User
Mijn ervaring:

Knallen goed, mooi afgewerkt met dopje onderin enzo, maar toch wel duur. Ik koop dan natuurlijk eerder pirat special.

Laatst bewerkt:

Jeppor

Registered User
Leuke dingen, goede vertraging, goed knal en komt goede druk vanaf. Duur, vindt t wel meevallen. Je betaalt voor kwaliteit klaar

ExOniTe

Registered User
Ik vindt ze best goed, als je ze afsteekt in een groot open gebied op de stenen heb je een mooie knal en best wel goede druk, ze zijn inderdaad wel prijzig t.o.v van de Pirat Special maar je zit in ieder geval goed met de vertraging.

Stijn-O

Registered User
Had dit jaar een pakje Widowmakers, de helft ging niet af, of plofte zachtjes..
Had paar Pirat Specials, vertraging goed, en flink harde knal, dus voor mij volgend jaar dat laatste!

flip12

Registered User
ik heb dit jaar 3 soorten widowmakers gehad
-groene slechte knal net een pirat alleen dan veel duurder €1.15 11 stuks
-zwarte goede knal niet duur voor de knal die eraf komt €1.20 12 stuks
-special harde knal alleen vond ik ze erg duur €3.00 11stuks
ik vind de widowmakers eigenlijk het geld dat je ervoor betaald niet waard.

Laatst bewerkt door een moderator:

extreme bang

Registered User
ikzelf vond vorig jaar, en dat jaar daarvoor de widowmaker special erg lekker. ik heb nog geen enkele weigeraar gehad van de 3 pakkies in 2 jaar tijd. er komt toch nog een soort van drukverplaatsing af. maarja, ik vind alles al best snel een harde knal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan