Widowmaker (special)

erik123nl

Registered User
ik vind dit knalartikel toch wel voorkomend genoeg om een apart thread over te starten. heb net een doosje leeggekregen, ik vond het leuke knal voor het geld (de normale widowmakers). de vertraging deed het erg goed, acht seconden ongeveer en het was een mooie flits. klopt het dat het op gras wat zachter klinkt dan op steen of beton? als je informatie hebt of slechte ervaring, post maar hier dan

deef0003

Registered User
erik123nl zei:
ik vind dit knalartikel toch wel voorkomend genoeg om een apart thread over te starten. heb net een doosje leeggekregen, ik vond het leuke knal voor het geld (de normale widowmakers). de vertraging deed het erg goed, acht seconden ongeveer en het was een mooie flits. klopt het dat het op gras wat zachter klinkt dan op steen of beton? als je informatie hebt of slechte ervaring, post maar hier dan
dat klopt omdat het gras zachte ondrgrond is daar moet die zijn druk vinden als die uit elkaar knalt bij steen heeft die dat meteen en welke zijn et die met de rooie ogen als het die zijn zeer goede knal en gineen misloper gehad vorig jaar

zink901

Registered User
1a5uh.jpg

Dit is een Widowmaker special, hij is iets dikker als een gewone widowmaker en er zitten er 11 in een pakje. Je kunt de verpakking herkennen aan de rode ogen van de doodskop.

Prijs ±2,50

Viber

Registered User
Ik had deze knallers vorig jaar ook en ik vind ze top! Het is eigenlijk net zoals de pirat special, alleen dan groter en een heerlijke knal :9

Maar ik dacht dat ze €3,50 waren...

RBA

Registered User
ik vinde deze knallers veel te duur.
ze koste idd 2,50 voor 11 :r
ze knallen niet harder dan een match cracker ( op widow formaat)
maar ze zijn wel heel mooi afgewerkt ! :p

Viber

Registered User
ff vraagje... worden de widow specials nog verkocht eigenlijk? Of is het net zo als met de pirate specials dat ze eerst nog gekeurd moeten worden en een nummer krijgen? Alvast bedankt

xavier

Registered User
Widowmaker special, widowmaker en pirat special zijn nu enkel met kvk te verkrijgen bij alpeco. Zij hebben nog geen keuringnummer om als feestvuurwerk verkocht te kunnen worden.

Saminem

Registered User
Wat ik niet snap.. Widowmakers worden erg vaak vergeleken met Pirate Specials. Ze schijnen ongeveer even hard te zijn. Maar widowmaker is duurder. Waar ligt dit aan?

Anthony_bomb.

Registered User
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja!
Ik had vorig jaar een xxx aantal pakjes Widowmaker Special en ook een xxx aantal pakkies Pirat Special, maar de knal vond ik nagenoeg hetzelfde ( ik vond de Pirat Special mischien zelfs nog wel een klein beetje harder ! ) Terwijl 33 Widowmakers ( 2,50 per 11 = 7,50 voor 33 stuks ) en Pirat Special 7,50 voor 70 stuks kosten. Best raar eigenlijk.. kan iemand dit mischien bevestigen ?? Ligt het mischien aan de korting ofzo ( Dat de korting van Widowmaker Special veel groter is bij aankoop van een karton ) dan die van Pirat Special ?

Anthony

]-[arry

Registered User
ah. ik dacht dat ik gisteren normale widows en pirats had gehaald bij Alpeco. Maar zo'n special pirat gaat dus wel een goed tikkie harder dan een normale pirat?

NitraatFreak

Registered User
Ik heb gisteren ook 2 pakjes widowmakers gekocht, in het gras gegooid maar hij ging toen minder hard dan ik d8 dus ik gooi hem nog wel een keertje op steen en dan zeg k wel of ie harder ging.

]-[arry

Registered User
Je kunt idd veel beter pirat specials kopen dan widow spec. Knal is even hard, alleen is de widow spec. iets holler ofzo.

deef0003

Registered User
ik had met die pecials had ik soms gewoon een flop die ging ineens roken en een vlam dat er uit kwam had ik iets van 6 keer uit de 26 pakjes en die specials strijkers de bruine die gingen harstikke snel beetje gevaarlijk maarja :w

]-[arry

Registered User
]-[arry zei:
Je kunt idd veel beter pirat specials kopen dan widow spec. Knal is even hard, alleen is de widow spec. iets holler ofzo.

Ik stel mijn mening helemaal bij. De widow spec. is gewoon pure geld verspilling. Aantal weigeraars en de knal lijkt helemaal nergens op. Volgens mij betaal je alleen maar voor de naam en dikte ofzo

rembo

Registered User
ik had dit jaar best veel widowmaker specials, de special vind heel hele lekkere knal hebben, lekker laag en dof! dreund goed door;)
je kan de drukverplaatsing van een pirat special niet vergelijken met die van een widowamker special!

die gewone widowmaker (de zwarte dus) is gewoon slecht, die knal slaat op nix.

even over de wijgeraars: ik had het dit jaar gelukkig maar 1x, maar vorig jaar had heb ik het wel een paar keer gehad:
Als ik hem weg gooi, en hij valt verkeerd, valt soms de kop er uit.. maar als je beetje oefen met "anders" gooien gaat het goed;)
en vlammers heb ik dit jaar ook niet gehad!

vertraging: is perfect, zeer veilig vind ik, ik vind alleen het aanstrijken er van zwaar kl*te, daarom gebruik ik altijd zo'n aansteker "met groene vlam", weet niet hoe ze heten maar werkt met strijkers perfect!!

groeten:w

Laatst bewerkt:

deef0003

Registered User
rembo zei:
ik had dit jaar best veel widowmaker specials, de special vind heel hele lekkere knal hebben, lekker laag en dof! dreund goed door;)
je kan de drukverplaatsing van een pirat special niet vergelijken met die van een widowamker special!

die gewone widowmaker (de zwarte dus) is gewoon slecht, die knal slaat op nix.

even over de wijgeraars: ik had het dit jaar gelukkig maar 1x, maar vorig jaar had heb ik het wel een paar keer gehad:
Als ik hem weg gooi, en hij valt verkeerd, valt soms de kop er uit.. maar als je beetje oefen met "anders" gooien gaat het goed;)
en vlammers heb ik dit jaar ook niet gehad!

vertraging: is perfect, zeer veilig vind ik, ik vind alleen het aanstrijken er van zwaar kl*te, daarom gebruik ik altijd zo'n aansteker "met groene vlam", weet niet hoe ze heten maar werkt met strijkers perfect!!

groeten:w
zoiets heet een gas aansteker :) :)
maar ik heb ene tip voor jou wrom een aansteker ???
aansteeklont ging veel en veel beter

rembo

Registered User
deef0003 zei:
zoiets heet een gas aansteker :) :)
maar ik heb ene tip voor jou wrom een aansteker ???
aansteeklont ging veel en veel beter

owjah??... nou ik heb het ook geprobeerd met aansteeklont, maar dan moet ik het er toch even tegen aan houden oh, zo'n 5 a 10 sec:w.. zal wel een slecht lont zijn geweest dan ofsow:p

met die aansteker vatte hij toch gelijk vlam!

(we hebben het toch over de special eh???)

Laatst bewerkt:

kauwboy

Registered User
22Alpeco_33_.jpg

Is dit de widowmaker waar jullie het over hebben? Ik bedoel 12 stuks voor €1,50 vind ik niet duur. En je hebt ze ook met crackling,fluit,knal. Zijn deze dat of zijn het de gewone?

Bovenaan