Widowmaker (special)

Luuk

Registered User
En je hebt ze ook met crackling,fluit,knal.

Je zegt dat je ze ook in crackling,fluit,knal hebt. Maar het was toch verboden om knallers met een fluit,crackling te verkopen ? Zijn deze dan wel legaal in BE te krijgen ?

Ik denk dat je dat kunt vergeten, want knallers met effekten als een vlam en fluit mogen juist niet meer in België sinds kort (con)

nou ? Is deze regel veranderd ?

spanish cracker

Registered User
De vrazja petarda had ik vorig jaar ook nog, jammer dat ze niet meer verkocht mogen worden het waren best geinige dingetjes.

Laatst bewerkt door een moderator:

x-treme555

Registered User
ik heb altijd gedacht dat de widdowmaker spec. zowel strijkkop als lont had en ik dacht ook dat ze blauw waren kan iemand mmij dit verklaren?
displayimage.php

hammer time

Registered User
ik heb altijd gedacht dat de widdowmaker spec. zowel strijkkop als lont had en ik dacht ook dat ze blauw waren kan iemand mmij dit verklaren?
displayimage.php

ik denk dat jij in de war bent met de widomakers van bex.

deze waren net zo groot, blauw van kleur en hadden een strijkkopje aan de bovenkant en aan de onderkant een lontje. de knal was van matig tot goed. erg veel kwalitiets verschil per stuk.

grt. Hammer time

extreme bang

Registered User
vele zeiden tegen mij dat er normaal een plastic sticker opzat waarom stond dat ze 1,3 gram zijn. maar ik heb dat bij 2 doosjes van vorig jaar, en ook bij 1 doosje van 2 jaar geleden niet geconstateerd.

Vuurwerk"07

Registered User
3 jaar trug had ik widomakers deze waren super,
volgensmij waren dit poolse sier widowmakers kwaliteit was super eerst fluit , crackling , lekkere knal! jammer dat ze er niet meer zijn:eek:h:

Flor1an

Registered User
Widowmaker special, widowmaker en pirat special zijn nu enkel met kvk te verkrijgen bij alpeco. Zij hebben nog geen keuringnummer om als feestvuurwerk verkocht te kunnen worden.

Ik wil niet veel zeggen, maar de widowmakers die ik totnutoe gehad heb, waren echt onwijs hard, en niet eens vergelijkbaar met pirat specials, die waren er niks bij. Ik had vorige week een pakje zwarte doos nitraten, en de widowmakers waren even hard! En dat keuringsnummer, dat hadden ze vorig jaar al!

Beau13

Registered User
pfff vandaag 1tje = ééntje getest maarja ik vond de pirat special cker = zeker NIET minder dus scheelt wat geld

Laatst bewerkt door een moderator:

pyrofreak88

Registered User
Ik heb ook een paar pakjes, MORGEN GAAN WE HELEMAAL DOOR HET LINT!!:nuts:kmoet alleen wel werken van 8 tot half 1, dat worden de langste 4,5 uur van mn leven.:sad:

pyro023

Registered User
3 jaar trug had ik widomakers deze waren super,
volgensmij waren dit poolse sier widowmakers kwaliteit was super eerst fluit , crackling , lekkere knal! jammer dat ze er niet meer zijn:eek:h:

Deze bestaan nog wel,dit zijn de widowmakers van tropic.
Ik heb er zelf verder geen ervaring mee.

mvg pyro023

Bovenaan