White thunder projectjes 2015/16

White thunder 1

Registered User
Ook ik ga dit jaar wat filmpjes hier online zetten van een aantal projecten,en niet alleen van dat,in verloop van het aankomende jaar,komen d'r een aantal filmpjes op,die in verschillende landen worden opgenomen :grin:.En bij deze trap ik vast af met het projectje van 18.00 op 31/12/2015,veel kijkplezier!

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel leuk gedaan hoor!! Behoorlijk bouwwerk wat je er van gemaakt hebt.
Je project komt rustig op gang maar vanaf minuut 3 is het chaos!!

White thunder 1

Registered User
Bedankt fred,ja alleen jammer dat de lonten van de Lampions kapot waren geknald,lagen ook al poosje in opslag :secret laugh: en helaas de eindbommen vergeten door te lonten,maarja was ook best moe en wilde stoken hahaha

Laatst bewerkt:

piet03

Registered User
Veel vuur en chaos daar heerlijk :D haha
En meteen de boze buurvrouwen die de politie gaan bellen .. nog meer adrenaline haha.
Bij mij begonnen na de eerste 3 knallen om 18:00 ook meteen schreeuwend uit het raam te hangen ... Tsjuus :grin:

White thunder 1

Registered User
Ja :grin:,ging ook meer om het tijdstip,maar ze hebt het niet gedaan,ofwel dat weet ik niet want heb niemand gezien en deed ook niks verkeerds,want in Duitsland is het ook vanaf 18.00,wel in sommige gebieden met beperkingen dat je pas om middrnacht mag beginnen.Maar je hebt ook gebieden waar je tot en met 1 Januari tot ik dacht 23.00 mag stoken,ja wel veel verschillen in de Deel-Staten.

White thunder 1

Registered User
Ik ben al heel de avond bezig om een leuk Foto verslag te maken van me Weco inkoop avontuur,op de een of andere Manier slaag ik d'r niet in.Wat ik wel hebt is in ieder geval het uitpakken van een verrassings-pakket van 50 euro die je bij de fabriek van Weco kann kopen.Het was 2 jaar geleden en weer een gekkenhuis daar,je kann pakketten(dozen)van 30 euro of 50 kopen,je mag in totaal 3 dozen,dat was 3 jaar geleden nog 5 dozen,Maar de animo is zoow verschrikkelijk groot,dat ze wel veel mensen moesten teleurstellen en daarom mag je d'r 3 hebben in totaal.Wat ik weet verkopen ze d'r 50.000 van en je sommige staan echt al smiddags om 14.00 voor de poort,terwijl de verkoop pas om 06.00 begint,gelukkig dit jaar om 05.00,want ik was het ook wel zat aan het worden vanaf 22.30 daar te wachten en was pas rond 07.30 aan de beurt,Maar hier de unboxing :grin:
Ik heb trouwens 3 dozen van 50 gekocht :)

White thunder 1

Registered User
Ja toch :secret laugh:,ook als je het uitrekent met de winkelprijzen,zit je aan het dubbele :),ik kom hier nu voor de 3de x Heartworm in de afgelopen 5 jaar

White thunder 1

Registered User
En het is alweer wat later op de avond de 31ste,dus werd d'r weer wat aangestoken

en dat waren wat fontijntjes en dat waren NIET de enigste maar wel voor deze avond :have a nice day:

Laatst bewerkt:

White thunder 1

Registered User
En het is weer tijd om is wat te stoken en dat wird deze fontijn,geen spektakelstuk Maar gewoon leuk voor de heb,en duurd toch wel ff voordat die klaar is :have a nice day:

White thunder 1

Registered User
Gewoon in de avond verder met wat klein grut afsteken,ondertussen deze avond de 31 ste,ook nog steeds bezig met pallets en projecten aan het klaar zetten tussendoor,ze komen d'r aan :secret laugh:,maar nu nog niet
,en dan krijg ik dit ook nog op bezoek

White thunder 1

Registered User
Pijlen projectje van Weco pijlen,een hoop mensen vinden het Duitse vuurwerk niks,is hun goed recht,en zeker die 20 grams pijltjes,ik zeg op mijn beurt,ik vind ze leuk en vraag jullie dan ook,om zelf is een kijkje te nemen en een oordeel te vellen :)

White thunder 1

Registered User
Dankjewel heartworm,ik zal is kijken of het lukt om het op te zoeken,ik beloof niks.Maar zoals ik het zie,misschien heb ik wat aan me ogen,gebruik ook een leesbril haha,maar zijn gewoon Panorama effect pijlen,die cirkel effecten hebben?

Laatst bewerkt:
Bovenaan