Whistling Jacks Red lantern

Corné-Original

Registered User
427901_242362709194185_100002613734695_512959_1411258157_n.jpg

Weet iemand uit welk jaar deze ongeveer afkomstig is,ik kan er namelijk niets over vinden.
Bvd.

Poziloc

FPM Hangouderen
Die zijn uit de begin jaren 80...richting eind 80 had je alleen nog de 12 shots matjes hiervan.

Poziloc

FPM Hangouderen
Original verkoopt ze wel degelijk...kijk nog maar eens naar die link die Sprinkhaan heeft geplaatst. :tounge:

Eind jaren 90 ben ik ze nergens meer tegen gekomen...misschien dat ze ergens in een Belgisch winkeltje lagen?
Ik ken wel de Mouse Strings van Alpeco en die waren een stuk groter als op de foto.

roelz

Registered User
Ik denk ook jaren 80/90, dat label bestaat al een tijdje. Het exemplaar op de foto is denk ik van de jaren 90, door de Nederlandse tekst. De oude labels hadden een Engelse tekst met daaroverheen een NL plakker, ook ontbreken de 'safe and sane' logo's die in de US verplicht waren (meestal het bewijs van een jaren 80 etiket).
Original verkoopt/verkocht ze in een groen doosje, 3 matjes met een aantal rotjes enkelzijdig gevlochten. Het mini matje heeft geen visco lontje maar een paar uitlopers van de grijze lont van de rotjes zelf, populair bij vroegâh dudes.. :hehe!: OF noemde ze wel anders dan Whistling Jacks; Ik ben effe de naam kwijt, ze staan niet (meer) bij de producten op de site. :smiling:

Tony

Administrator
Medewerker
Z114
String Cracker
Knal & Fluit matje.

3 stuks

Deze bedoel ik..Mouse string verkocht Alpeco dan denk ik.

Pyromaniac 1975

Registered User
Deze werden zo tussen 1994 en 1998 bij Bex verkocht in een 500sh en 1000sh versie.
En oh wat heb ik daar een plezier aan beleeft toenertijd.
Was echt een geweldig matje:hehe!:

Bovenaan