1 januari 2016 #21 Schuim Moderator Medewerker Ik heb op 10 pakken geen problemen gehad, elke keer goed de lucht in, lekker fluitje en dan die heerlijke klap! Topper
Ik heb op 10 pakken geen problemen gehad, elke keer goed de lucht in, lekker fluitje en dan die heerlijke klap! Topper
15 januari 2016 #22 S stonetjes Registered User Zou jammer zijn dat deze uit de collectie gaat. Vind dit een van de beste single shots. Wat is de reden dat deze eruit gaat?
Zou jammer zijn dat deze uit de collectie gaat. Vind dit een van de beste single shots. Wat is de reden dat deze eruit gaat?
15 januari 2016 #23 adgertic Registered User Schuim zei: Ik heb vernomen dat deze niet meer op de markt komt volgend jaar en dat er nu resten worden verkocht. Iemand hier meer info over? Want heb ze nu dit jaar weer en blijft naast de Thunder Smoke een van de beste en mooiste single shots. Klik om te vergroten... Ik ben ook benieuwd of iemand meer informatie heeft. Ik zou het in ieder geval doodzonde vinden. Een van de betere single shots. È La Mia Vita
Schuim zei: Ik heb vernomen dat deze niet meer op de markt komt volgend jaar en dat er nu resten worden verkocht. Iemand hier meer info over? Want heb ze nu dit jaar weer en blijft naast de Thunder Smoke een van de beste en mooiste single shots. Klik om te vergroten... Ik ben ook benieuwd of iemand meer informatie heeft. Ik zou het in ieder geval doodzonde vinden. Een van de betere single shots. È La Mia Vita
15 januari 2016 #24 R Ronny Vos Guest De whistling thunder queen is bij ons uit de collectie. Deze zal niet meer terug komen.