Archief Whistle Bird

FPM ProductBOT

Registered User
1126_Wolff_Overig_Whistle_Bird_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Whistle Bird[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1126[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 5,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]25 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 18/09/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Geinige fluit-candle! Dikke euro per shot is wat aan de hoge kant, maar wel vrij uniek ding!

Hansch, ik heb gisteren het aantal schoten geteld en ik kwam tot de 5. Niet tot 50. :)

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind deze zelf ook te duur.
Leuk bedacht maar ik vraag mij af of hier een markt voor is.

Michel_G

Zilveren Member
Let er wel op dat dit niet de prijs per stuk is, maar per 2!

Origineel artikel, leuke fluit, had alleen van mij nog iets meer van een tail aan de fluiter gemogen (mooie zilverstaart of bijvoorbeeld de goudstaart die aan de fluiters van de Beyonder zit). Voor net geen 3 euro per candle neem ik denk ik wel een pakje mee.

Laatst bewerkt:
Bovenaan